3 Mart 2010 Çarşamba

Mutlu Sona Ulaşan Her Rüya Biter, Çünkü Son'dur.

Sen herşeyimmişsin,ama ben geç farketmişim.
Hiç bir zaman değerini bilemediğimmişsin.

Şimdi rüyalarımdan başka bir yerde yoksun.
Yine ben başıma belalar sarıyorum rüyamda bile olsa,
Ve sen hiç beklemediğim bir anda çıkıp beni kurtarıyorsun.

Belki de bilerek yapıyorumdur tüm bunları,
Belki de ben , ben değilimdir.
Sadece sen kurtar diye ateşe gözüm kapalı yürüyorumdur.

Yine kurtardın işte!
Bu sefer ölümden kurtardın...
Sana sarıldığımda herşey bitiyor işte.
Bu dünyada kimse bana zarar veremiyor.

Seni öpmek istesem de yapamıycağımı biliyorum
Rüyamda dahi olsa bile...
Kucağındayım şimdi, korunmasız bir bebek gibi.
''Hiç bırakma, sabaha kadar burda kalalım,böyle...'' diyorum kısık bir sesle.
''Uyan artık, mutlu sona ulaştın rüya bitti'' diyorsun.
''Gözlerimi açınca kaybolcaksın, uyanmak istemiyorum''diyorum boş bir yalvarışla.
Güneş gözlerime dokunuyor...
Ve sen yokoluyorsun...

Seni çok seviyorum.
Birilerine ispatlamamaksızın.
Sevebilceğimden fazlasıyla...

Sen hep benim kahramanım, ben hep senin başına belayım.

Not: Öncelikle bu rüyadan uyanmak istemezdim.Sonsuza kadar bu alanın içinde kalabilirdim.Bir süre yalnız kalmaya karar verdim.Gerçekten düşünmeye ihtiyacım var.Biraz kendimi dinlemeliyim.Ağaçlarla konuşmayı özledim.Ben doğaya aitim bu betonlukta sıkışmaya değil.Fotoğraflar yetmiyor doğayı sevmek için.Ben dokunmadan iletişim kuramayanlardanım.Normal konuşurken bile elinizi ya da kolunuzu kavrarım, elim yüzünüze dokunur.Rahatsız edici bir durum ama sizi anlamam dokunmadan.

Gökyüzünü toprağa bağlayan tek şeydir ağaçlar.Dokunmadan konuşamam.

Belki bir süre yazamam.Uzun zaman oldu kendimle başbaşa kalmayalı.
Yalnızlığı özliyceğim hiç aklıma gelmemişti.
Ama özledim.Hemde çok fazla....

1 yorum:

  1. Hi! I'm from Poland and I do not speak your language, but I've just got through your posts useing a translator. I want to make a forum about various countries.
    Would you mind joining me? Please write me a mail into: TarEmrassalne@gmail.com
    If you do not have time for making this multicultural zone with me, please help me find someone from your country who will.
    Best wishes Fionnor

    YanıtlaSil

çok mantıklı