4 Mart 2010 Perşembe

Vivaldi'yle Hoşçakal


Bugün Antonio Vivaldi'nin doğum günü.Size onun ne kadar kayda değer bir sanatı olduğunu anlatmama gerek yok zaten hepimiz biliyoruz. Ben sadece meditasyon yaparken gevşetici bir etkisi olduğundan bahsedebilirim.

">
Bir süreliğine yazı yazmıycağım.Kendimi tamamen kendime adamaya , zihnimi boşaltmaya ihtiyacım var. Belki bazı şeyleri unutursam hafızam hafifler.İnsanların bana yaptıklarını unutup kin beslemem.Belki bazı şeyleri unutursam, daha çok sevebilirim.Sinirlerim çok dolu, o birine patlayıp kalp kırmadan benim yoketmem gerek.

Çünkü son zamanlarda çok fazla bunaldım ve sigaraya tekrar başlamak istemiyorum.

''İnsan, kendine yardım edemezse kimse ona yardım edemez.''

O yüzden önceliğimi bir süreliğine kendime çevirmeye karar verdim.

Vivaldiyle Hoşçakalın.

Kısa bir zaman içinde iyileşip dönmek dileğiyle, umutla ve mutlulukla kalın, hiç pişman olmazsınız umarım (:

3 yorum:

  1. iyileşte gel canımm her zaman burdayımm seni beklorumm(: öpüldün

    YanıtlaSil
  2. ahh annem en kısa zamanda inş (:

    YanıtlaSil
  3. Bütüns dualarımızla daima yanında olacağız sevgili bilogçu dostumuz.

    YanıtlaSil

çok mantıklı