26 Mart 2010 Cuma

sarhoşun günlüğü

ağbiiiiii hayatımın en süper gününü sarhoş yaşadım lan taboooooooooooooooooo ölüğrüm laaa sana seni öyle pis çok süğğper seviyorum kiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiine inanamazsın oha ben size kafam kurtarıyor =sarhoşum demed,,,iiim ama anlamışsınızdır yazaaağğğğmıyorum lan ne süper gündü vay canına ağğbi,,,,,, ben ölüğrüm laa tabooya kurban ooğğğlsubnlarrr çok seviyorum çoook halbuki çokda içdmedim çarğpıldım herhalde 2 vodka a bir margarita 2de birağ çaktım yamuldum bildiğinnnn xD işte öyle lan x;D ayy uyuyummm verdiğim rahatsızlık çin ne özür diliycem laAAaaa blog benmim anasını saıtıyım muaaaah seçeseee biğirrr sürüüüü gaalllppp ne demiş tabooo garagterin g'sssi yok sendee ne alaka bilmiorum ben mutluyum amen inş xoxo seni seviyorum seni seviyorum aseni seviyorum işte öyle süper güzel birşeysin sen tabbboooo bikaozzz hala sarıldığımda üşümediğim tek insansın vay canınaa kimse yerini alamıycak ya ne şanlsıınnn amk ya tabooo

5 yorum:

  1. iyi de sen hala sarhoşsun...

    YanıtlaSil
  2. aHAHAHAHA valla sarhoşummmm hayır değilim kafa kurtarıyor bebeyim xD

    YanıtlaSil
  3. hahaaha bu kadar saçma bir yazıya gayet büyük bir ciddiyetle "sarhoş günlüğü" yazmana bayıldım voodoo (((:

    YanıtlaSil
  4. Kafan sarhoş olmuş, wotkanı biranı içmişsin. Önemli olan içmeden sarhoş olabilmekte. tıpkı bendeniz gibi. Kafanın sarhoşluğuyla yüreğin sarhoşluğuyla erişeceğin mertebeye eriştiremez. Seversen yüreğinle sev. Kafanla, beyninle, mantığınla seversen yanılırsın.

    YanıtlaSil
  5. benimkisi bastırılmış sevgi olunca alkolle ortaya çıkıyor eheh tamam valla doğru dürüst yazı yazcam bu daibret olsun bana ay yeni uyandım xD

    YanıtlaSil

çok mantıklı