10 Mart 2010 Çarşamba

Boğulsam Öpüşünle.


Aslında birşey yazmıycağım.


Hayalimi yaşıyorlar...

11 yorum:

  1. hayalin de canım, olabilirliği tartışılır :P

    su altında öpüştüğünden birşey anlaman mümkün değil, hem dipte durmaya çalış,hem öpüşmeye çalış...:))

    ha diyeceksen ki, mecazi anlam yüklüyorum görüntüye, o zaman birşey demem...

    YanıtlaSil
  2. kız dalar dalmaz oğlan kızı çekiyor halimcegünce xD süper birşey boğulmak için süper bir durum xD

    YanıtlaSil
  3. Belki boğuldu, hayata döndürüyor kızı nerden biliyorsunuz?

    YanıtlaSil
  4. beni de beni de kurtarsın xD

    YanıtlaSil
  5. Yok ama tanışmak isterim :P aday çok ama adayların adayiyeyi beğenme ihtimali yok o yüzden miss turkeye katıldım :P

    YanıtlaSil
  6. bu yazdığından bir şey anlamadım, açılım istiyoruz :)

    YanıtlaSil
  7. adayiye ben oluyorum abi hani vardır ya tayyip erkek olanı tayyibe kız olanı onun gibi adayiye ben oluyorum ok xD beni beğenmeselerdi o adaylar şu an miss turkeyde kendimi kanıtlamaya çalışmazdım xD

    YanıtlaSil
  8. Hımmm anladım :D

    Miss Turkey ile bozdun kafayı ya.

    YanıtlaSil
  9. bir de umutlandım kazanamıycağımı anlayıncada turup ağladım böyle bir insanım xD

    YanıtlaSil

çok mantıklı