31 Mart 2010 Çarşamba

Büyük Bir Kız.


Hani birşey olur ve bir şarkı duyarsın o seni geçmişe götürür ya.İşte onu belkide birleri duyurur bana olduğu gibi. Sonra yeniden bir kalbin olduğunu duyumsarsın ya. Şey gibidir bedeninde 3 kişi yaşar,geçmişindeki çocuk, şimdiki büyük,gelecekteki yaşlı. Yada küçükken saçma gelen bir filmin büyüyünce anlam kazanması gibi.


Şimdi bir şarkı dinliyceksiniz.Ben küçükken çok severdim.Melodisi bile yeterdi kendimden geçmeme.Büyüyünce yaşayınca anladım şarkının anlamını (:

Normalde şarkı sözleri yazmam ama bundan bir kaç alıntı yapabilirim belki

''I have your arms around me ooooh like fire
But when I open my eyes
You're gone... ''

İşte böyle birşeyler anlatmıştım size çoook uzun zaman önce.

Uyanmak istemiyorum çünkü uyandığımda yokolcaksın diye yalvarmıştım...

Hala küçük çirkef bir kız olabilirim.Ama kalbini kırdıysam bile seni çok sevdiğim içindi.Her defasında özür diledim.Ama gerçekten özür diledim.Laf olsun diye değil.Sen üzülünce bende hissediyordum.İsa'nın çocuklarıyız diye boşa demedim...

''I'm a big big girl
In a big big world
It's not a big big thing if you leave me
But I do do feel that
I do do will miss you much
Miss you much... ''

Ben büyüdüm dedim.Tabi bunu gözyaşlarım arasından söylediğimde sen gülmüştün.Ama büyüdüm işte.Büyüdüm dünyayla.Belki de büyümedim...Hala ağlıyorum.Büyük kızlar ağlamazdı.Ama ağlıyorum işte.Sen gitme sakın.Düşündüğümde bile ağlıyorum hala.Ölürsen...Eğer ölürsen olamam ki ben.İsa'nın çocuklarıyız dedim sana. Sen ölürsen bende ölürüm.


Sakın bensiz gitmeyi düşünme olur mu sevgilim? ve farkettin mi sana uzun zaman sonra yeniden sevgilim dedim sevgilim....

">

3 yorum:

  1. Daha bir kaç gün önce post olarak koyacaktım bu şarkının videosunu sonradan vazgeçtim,ne güzel şarkı değil mi?
    Büyük kızlar da ağlar biliyor musun?
    ve sen büyüdün...

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler halimce günce ((:

    YanıtlaSil
  3. http://fizy.com/s/1780oq hediyem olsun:)

    YanıtlaSil

çok mantıklı