15 Mart 2010 Pazartesi

Bu da Bir Garip Aşk!

Aslında sürekli kavga ettiğim birine aşık olabilirim.
Ama hep haklı çıkmama izin verirse,
Tamam arada bir izin veririm haklı çıkmasına.
Ama sürekli tartışmak isterim.
Evlenme teklifi ederken bile...

-Ya Voodoo ne salak kızsın bir evlenme teklifi bile edemiyorum senin sayende mahvettin yine herşeyi!
-Ya bir kes gerizekalı kim oluyorsun da kime evlenme teklif ediyorsun hayretsin ya
-Ya senle uğraşılmaz ya haklısın tamam benimle evlenir misin ?
-Of bir saçmalama azcık savaşsana ne mağlum haklı olduğum hemen pes et haklısın Voodoo bıdı bıdı mal!
-Ya evleniyor musun evlenmiyor musun bir cevap ver söz sonra çok pis kavga ederiz.
-Ay bilmiyorum lanet olsun sana da yüzüğüne de ben sana yüzük istemiyorum demedim mi dengesiz salak ya birşeyi de istediğim gibi yap offff
-Voodoo evlen artık lanet olasıca !
-Sen kime emir veriyorsuuun be ağzını yırtarım senin !
-Tamam hayatım, tamam sevgilim benimle evlenir misin bak rezil oluyoruz herkese hadi ama....
-Vayyyy demek herkese rezil olmayalım diye kabul ediyim evlenme teklifini batttıkça batıyorsun ben gidiyorum hayret birşey
-Ya Defol anasını satıyım amma nazlandın ha
-Aferin , aferin devam et böyle bir 8 ay daha sürünmek istiyorsun tamam.
-Ya tamam hadi uğraştırma
-Uğraş bana ne hayret ya !
-Of naparsam kabul etcen zır deli manyak?
-Diz çök, seni seviyorum aikım bitanem başka kızlara bakarsam kör oluyum sonsuza dek yanında uyanmak istiyorum,aldatırsam hadım ettir beni ölürsen bile benden önce başka kimseye yan gözle bakmıycağım,hastalıkta sağlıkta vs.....
-Oha!
-Ne ohası şartlarımı kabul ediyorsan cevabım Eevet !
-Kabul etmemem gibi bir şansım mı var?


Gelini öpebilirsinizz...................................The Happy End.................................

6 yorum:

  1. cıks...
    kavga etmek birbirine hakaret etmek değildir...
    :))

    YanıtlaSil
  2. sorunda burda işte hiç kimse bana hakaret etmiyor bende kimseye hakaret edemiyorum xD hep böyle bir sevgilim olsun isterdim ama xD

    YanıtlaSil
  3. esasında voodoo bu pekte kavga gibi durmuyor.. sende her bayan gibi alttan alınmak istiyorsun.. naparsam yapıyım "benim olacak" biri çevremde bulunsun istiyorsun.. ((:

    YanıtlaSil
  4. aslında evet daha şiddetli anlatamıyorum ben genelde çok kavga ederim sevdiklerimle tek sebebi fazla umursamam bu yazdığım bir örnekti pek hisserek yazdığım söylenemez çünkü yaşamadım xD ama yaşadığım bir olay olsa ki bana hakaret ettiği an basar giderim bir de böyle köpek biriyim xD

    YanıtlaSil
  5. İnsan onuru hakreti kaldıramaz.

    YanıtlaSil
  6. bence kaldırır hakaretin ciddiyetine bağlı profesör xD çavdar ttarlasındaki çocuklar kitabında der ki ''zaten salaklar, kendilerine salak denmesinden hoşlanmazlar.'' bu şey gibi ben size salak diyince salak olmazsınız, ama eğer salaksanız alınırsınız gibi.

    YanıtlaSil

çok mantıklı