9 Mart 2010 Salı

Resmi Bir Aday.

Fena sırt ağrıları içindeyim genç!

Hemen yazıp gitçeeeeeem xD

Şimdi benim dün randevum vardı.Bildiğiniz gibi Miss Turkey için. Sabah matematik etütüme girdikten sonra, eve koştum. 5 dakikalık bir kahvaltı molası cidden 5 dakika ama.Sonra koşarak topuklularla ne kadar koşabilirsem o kadar koşarak kuaföre gittim hayatımın hatasını yaparak, Hemen fön çekti. Ben otobüse binene kadar bozuldu bile.

Neyse indim bikini almaya gidiyorum. Kışın ortasında olduğumuz için bikiniler indirimde, bir de mutlaka seneye başka modeller çıkcağı için, sankini falan tarzında o yüzdende indirimde olabiliteleri var xD Ben tabi her kadının sahip olduğu potansiyelle gittim 2 tane bikini aldım xD biri mor biri siyah xD Haftasonu gidip bir kaç tane daha alırım, yazın çeşit çeşit giyerim ayol xD


Neyse ben ordan çıktım. Baktım kendi kuaförüme döncek zamanım yok. arkadşaımı aradım onu kuaförünün adresini aldım oraya koştum, hemen saçlarımı yaptırdım, atladım bir taksiye anında fotoğraf stüdyosunun önündeydim. Bir kız çıktı benden önce, kendisi 8 metre topuklu giydiği için moralim düzeldi xD

Neyse benim moralimi makyajcı kaltak bozdu. Tam Serap hanımcığımla salına salına merdivenlerden iniyordum, makyaj için. Makyajcı kadına serapcığım dediki ''Voodooyu Miss makyajı için hazırlayın'' makyajcı kadın serapcığıma bakarak ''Miss mi?''dedi alayla. Eğer yalnız olsaydık orda onun saçını başına yolardım xD diyceğimi sanıyorsanız yanılıyorsunuz. Aksi gibi ciddiye almadım ve güldüm.

Neyse işte bunlar ''Miss'imiz hazırlayalım !'' dedikçe ben yerin dibine geçiyorum, herkes bana bakıyor. Ama ben yerin dibine geçtiğime bir türlü aldıramıyorum, sürekli bir gülüyorum , telefonda Naylona ''Kızım beni burda ezikliyorlar Miss mi diye ahhaahahha '' diye kahkahalara boğularak anlatıyorum xD

Sonra bir saat makyaj yaptı hatun, yemin ederim suratımda bir duvar vardı sanki. Böyle nasıl diyim cildime ulaşmak için balyozla kırmak gerekti o makyaj duvarını xD. Birde alışık değilim suratım kaşınıyor, kızarıyor. Deli oldum.

Sonra işte git giyin dediler. Hop iki saniyede giyindim. Serpacığım baktı. ''Ay ne güzel vücudunda hiç leke yok !'' dedi. Allahaallah olması mı gerekiyormuş dedim. Malım işte iltifatı bile kaldıramıyorum. Bu arada topuklu ayakkabıdan ayaklarım Kapadokya balonundan farksız, topuklu terlikleri giyerken bildiğin zorlandım yani.

Bu arada serapla o makyajcı kız, vücuduma birşeyler sürüyorlar, ben tabi hayretler içindeyim.Acaba yanlış mı geldim, makyaj güzelini mi seçiyorlar, doğal güzelliğimi diye.Neyse işte ben bikiniyleyim bir kasılıyorum görceksiniz. Duruşları öğretiyorlar ama ben hiç estetik değilim. Lan kimsede olamaz ki. Çıplağım orda fotoğrafçı orama burama bakıyor benim sinirlerim bozuluyor.Nasıl rahat olabilirim.

Sonra tabi rahatladım. En son fotoğrafta dilimi dışarı çıkarıp poz vercek kadar rahattım xD Tabi bunlar diyorlar ki rahatlatmak için ''Türkiyenin en güzel kızı sensin. Evreninde en güzeli sen olcan!'' dedikçe ben daha çok kasılıyorum.

Adam sordu ''Buraya Türkiye'nin en güzeli olmak için mi geldin?'' Ben '' Yooo hayır öyle bir iddiam yok, evrensel olarak güzelim zaten!'' dedim. Adam ''Hah şöyle rahat ol!''dedi. ''Yarı çıplakken ne kadar rahat olabilirim!'' dedim. Bir yandan da poz vermeye çalışıyorum, sağ omzumu kaldırıyorum, solu indiriyorum, bacağımın birisi önce, estetik durmaya çalışıyorum, o topuklularla düşmememeye gayret ediyorum. Bayağı bir çabaladım.

Sonra ölçülerimi yazdım. Kadın dedi ki ''Göğüsleri büyütmelisin tatlım yaa'' , Tatlım büyütebilsem büyütürdüm ama annemler küçükken fincan kapatmış, ben dedim salata kasesi falan kapatsaydınız diye ama dinlememişler.Tabi böyle birşey demedim. Sonra en iddialı olduğum konuya hobilere geldik. ''Tenis, Schuba.... '' başkada sporla uğraşmıyorum. Zaten tenisten göğüslerim küçüldü :P

Kadın ''Keşke boyun uzun olsaydı , vücut ölçülerin çok iyi şansın çok yüksek olurdu:('' dedi. Allahın yarattığı napıcaksın dedim. Sonrada bir taksiye binip eve geldim.

25 yorum:

  1. Üzgünüm ama Voodoo bir eksiğin var..
    Böyle "http://www.vidivodo.com/182917/buda-sinem-sulun-ingilizcesi" ingilizce konuşmayı öğrenebilceğini sanmıyorum..

    YanıtlaSil
  2. ayy yarıldım xD bu ne böyle xD

    kızın aksanına hayran kaldım xD

    YanıtlaSil
  3. Allah bile yardım edemez Evren xD o derece büyük bir şans gerek xD jürinin gözü bağlancak, beni charlize theron görcekler hatta tüm dünya öyle görcek ki olsun xD

    YanıtlaSil
  4. Sırf gögüs meselesinden mi olmuyor? Çözemedim ki bu işi? Anlmadığım bir dal zaten :D

    YanıtlaSil
  5. Sırf boydan kaybediyorum xD 1,75 olsam kesin o yarışmadayım şu an xD Abi 1964 yılındaki Miss yarışmasındakiler 1,62 1,68 arası değişiyor anlamadım niye şimdi boyu takıntı yaptılar xD

    YanıtlaSil
  6. Anne, babanda ara suçu :D Onlara ne kızıyorsun :)

    YanıtlaSil
  7. Marliyn Monroe sanki bana 1,80 boyu mu var sanıyorsun ya xD Ben tam pin-up kızı olurum ama başka bişi olmam xD

    Ayrıca ailemden bu yüzden nefret edemem altı üstü Türkiye güzeli yani ben gönüllerin güzeliyim huh xD

    YanıtlaSil
  8. Gönül-ler? Allah kolaylık versin :D

    YanıtlaSil
  9. Kes sesini tamam mı çevremdeki herkes şu an bana böyle bir çabaya ne gerek vardı biz biliyoruz güzel olduğunu kendini ispatlamaya çalışman çok yersiz dedi. Tamam mı bak ben güzelim xD

    YanıtlaSil
  10. Bağlama sesi girer.. Güzelliğinn on par etmeezz

    YanıtlaSil
  11. Tamam evren Ya sana güzelliğimi niye ispatlamaya çalışıyorsam huh xD

    YanıtlaSil
  12. Aynen, topluma ıspatlamışsın zaten :D Gönüller sağolsun :)

    YanıtlaSil
  13. Kıskançlıkla alakası var, evet :)

    YanıtlaSil
  14. Sen katılamadın ben katıldım diye tüm bu tripler dimi hadi itiraf et xD

    YanıtlaSil
  15. Sorma triplerdeyim, nöbetlerdeyim, başım duman.. Sormaaa ne haldeyim..Sormaa.. Sana gelsin :D

    YanıtlaSil
  16. İtiraf edecek bir durum yok herşey ortada :p

    YanıtlaSil
  17. Öyle bir şarkı mı var gardaş xD

    Evet herşey ortada şu beni kıskanarak kendini rezil ediosun xD

    YanıtlaSil
  18. Öyle bir şarkı var + bilmiyorsan fizy, youtube var :)

    Evet bence de :) Çok aşırı belli ediyorum :) Çatlamak üzereyim.. Ça--t

    YanıtlaSil
  19. İnnallahemaassabirin!.. Bütün yaratılanlar doğallıklvrıyla güzeldir zaten. Bir ceset ne kadar güzel olabilir ki.. O güzelliği veren varlığını diriztutan ruhtur. voodoo zaten güzel. Bunu kanıtlamaya ne gerek var. Voodoo gizli bir hazine. Bunu kendisi de biliyor, tanrı da.

    YanıtlaSil
  20. ay teveccünüz efendim xD

    YanıtlaSil
  21. allahım yazı ayrı alem,yorumlar ayrı alem,
    voodoocum ne gerek var böyle klişelere senin güzelliğin gönlünle alakalı,gözlerle değil,hem ben eminim güzel olduğuna

    dip not:bir zamanlar adı neydi hatunun unuttum silikonlu göğüsleriyle birinci olmutu,sen deneyeyim deme sakın...

    YanıtlaSil
  22. olsun be halimce günce şansımı deneyim dedim bayağı inançlıyım şansıma ya xD

    ahaha yok ne deniycem göğüs büyütmeyi xD 11 dakika diye bir kitapta bir kadının kalçası büyük göğüsleri küçük olmalıymış yazıyordu xD

    YanıtlaSil

çok mantıklı