18 Mart 2010 Perşembe

Sence?

Bencede!

7 yorum:

  1. Kavramlar, olgular, birbirine girerse, herşey tersyüz olursa, neyin doğru, neyin ylnış olduğunu bilez isek, yukrıdaki denklemi nasıl yapabiliriz ki. asıl mesele bu. Bence çıktığımız birçok yanlışları içeriyorsa, labirent gibi çıkmaz sokağa girmiş sayılırız. Mutlaka bir lbirentte bir çıkış yolu vardır ama, birçok ynlış ve çıkmaz yolun içinde gizlenmiştir.İşte doğru yol budur. Doğru budur.

    YanıtlaSil
  2. göreceli kavramlar hakkında ne kadar tartışsak da gerçeği bulamayız (:

    YanıtlaSil
  3. Doğrunun içinde yanlış
    Yanlışın içinde doğru
    Doğanın kanunu bu..

    YanıtlaSil
  4. Evet aynen beyaz büyünün dediğ gibi. Sadecebazen yanlışı seçmek de doğruyu üzebilir.

    YanıtlaSil
  5. Aaa ! Arizona dream dur izliyim

    YanıtlaSil
  6. @Beyaz Büyü Ying ve Yang gibi (:

    @Profesör bazen yanlışı seçmekde doğruyu üzebilir tam bu filme yakışcak bir söz oldu (:

    @Ciyaycoy izle izle xD

    YanıtlaSil
  7. Ben.. Ben.. Ben.. Haritada deniz görmüş boğulmuş,
    Ben.. Ben.. Ben.. Dokuz köyün sahibi dokuz köyden kovulmuş.

    YanıtlaSil

çok mantıklı