11 Mart 2010 Perşembe

Candy...


Hayalimi yaşayan her çiftin sonu ölüm yada ayrılıktı. Lanetlemedim kimseyi ama gerçekten, hiç mutlu sonla biten bir aşk olmadı. 3 kategoride başladı ve bitti aşk.

1.si Cennet:

Her aşk önce cennette doğdu.Özgürlüğün ve sadakatin tadına baktı.En güzel , en tatlı zamanlarını yaşadı. Çikolatalı pasta , vanilyalı dondurma tadındaydı. Yeni doğmuş bir bebek gibi güzel kokuyordu ve bir o kadar saf ve parlaktı.Kanatları vardı.Hemde simliydi.

“Çok ortak yönümüz vardı. Gürültünün rahatsiz etmediği mükemmel bir yerde her şeyi yapıştıran gizli bir yapıştırıcı bulmuştuk ve ikimizin dünyası tamamlanmıştı.”

2.si Yeryüzü:

Aşk büyüdü, ama büyümek acılarıda büyüttü.Artık isyan vermeye başladı aşk, ilk kez tattığı acı karşısında.İsyanlarını bir öpücekle bastırıyordu.Artık mutluluk azalmış,gerçekler belirginleşmişti.Harikalar diyarından Gerçekler Dünyasına inmişti aşk.Artık Aşk neşesini kaybediyordu.

“Yaptığımız her şeyi iyi niyetle yapmıştık.”

3.sü Cehennem:

Aşk olgunlaşmak için girdi cehheneme.Birbirimize gerektiği zaman merhamet göstermeyi ,affedebilmeyi öğretti.Asıl acı olanı hiçbir zaman yapmak istememiştim affetmeyi. Affetsek bile diğer yanımız hep pişmandı bu affdan dolayı.Birikti içimizde bu zehir.Atmak istemedik,çünkü hep biz haklıydık.Bencillik cehennemin ateşlerini körükledi.


“Bir zamanlar Dan ve Candy vardı. Balkonlara tırmanırdık. Onun için her şeyi yapardım. Ahh Danny… Binlerce kuş onun saçını süslüyordu. Herşey altındı bizim için… Bir gece yatak yandi. O yakışıklı ve iyi bir suçlu ve biz çikolatanın içinde yaşıyoruz. Ama artık Güneş doğmuyor… Hayatıma çok hızlı girdin ve bunu çok sevdim. Eğlence çamurunda boğulduk. Baktığım her yerde seni görüyorum ve bazen senden nefret ediyorum. Sen bana cehennemi yaşattın. Çok korkuyorum Danny.”
“Candy yanı başımda, terden sırılsıklam bir haldeydi. Ağır ağır, uzun aralıklarla nefes alıp veriyordu. Ruhunun gidip geldiğini hissediyordum: Bırakmak istiyor, geri geliyor, bırakmak istiyor, geri geliyordu. Gün bittiğinde ihtiyacımız olana kavuşacaktık ama şimdilik sadece birbirimize sahiptik.”

Candy ile Sydney’de sıcak bir yaz günü tanıştılar. İlk görüşte âşık oldular, güzel günler birbiri ardına eriyip gidiyordu. Onun buna alışmasına izin vermeyecekti. Ama o denemek istiyordu. Zaten aşk paylaşmak değil miydi? Candy’nin biraz parası vardı ve başlangıçta her şey güzel görünüyordu. Birlikte iken dünya önlerinde açık ve davetkardı. İhtirasları her nefeste artıyordu. Ama paraları suyunu çektiğinde artık eskisi kadar rahat ve güçlü olmadıklarını gördüler.

Ancak aşk hâlâ vardı. Yalnız şimdi, aralarına biri daha katılmıştı: Eroin. Onun da kendine göre zamanı, talepleri ve her yeni gün adımlarını kontrol edecek düşünceleri vardı. Sevgilisiyle birlikte bağımlılığın karanlık dünyasına doğru sürüklenirken Candy artık patlama noktasına gelmişti. “






“we are junkies..i am a hooker..he is ………. we don’t have money”
Hala devam etmek istiyor musun Candy?

7 yorum:

  1. "Adie jolie candy" Tom jhons söylerdi 68 'lerde. O zamvn ne hüzünlenirdik bir bilinse. Hala sızısını yüreğimizde hissederiz aşkın, ayrılışın, vedanın. Çünkü her aşk patolojik ise aşktır. Her aşk vuslata ermiyorsa aşktır. Evevt aşk fanidir bu dünyada. Bu dünyada bütün varlıklar gibi ve olgular gibij fanidjir. Baki olan dostluklardır. Dostluklar bakidir. "Hüvel Baki"dir. Mezar taşlarının en üst satırında yazan cümle "Hüvel Baki"dir. Eğer aşktan da üstün ebedi bir değer ve olgu yaşvmak istersek dostluklardır.

    YanıtlaSil
  2. Aşk, eroin gibi insanın kanına işler kendini başka dünyada sanırsın.

    Uçurur seni, herşey güzel gelir, bulutların arasında uçmak gibi, masal gibi.

    Ne yazık ki geçici. Herşey gibi.

    Ve de aşk da, eroin de zararlıdır :)

    Tavsiye edilmez.

    YanıtlaSil
  3. aşık oldun ben birine , sana değil kardeşine

    YanıtlaSil
  4. ya bu kitapta kaç zamandır gözüm var bi türlü kısmet olmadı olmak

    YanıtlaSil
  5. @profesör aşk evrendeki en büyük güce sahip malesef....


    @evren görürsem söylerim xD ben bağımlıyım tarkan gibi xd

    @ciyaycoy benim kardeşim 5 yaşını bile doldurmadı ama :s

    @lalim xD kitabı bilmiyorum ama film muhteşemdi xD

    YanıtlaSil
  6. Katılırım ama. Fıtratın gereği de budur zaten. Aşk kaymaksız kadaıf gibidir. Aşk dostluğa dönüşürse kadayıfın kaymaklısıdır. Artık kaybetme korkusu yoktur. Kastettiğim budur. Yoksa Ferhat 'la Şirin, Leyla ile mecnun unutulur muydu? Dostluk aşkın barınağıdır. Sükunet ve huzurdur.

    YanıtlaSil
  7. ben efsanevi aşklardan daha çok şah cihan ve mümtaz mahalin aşkına özenmişimdir hep hayal ürünü değil somut aşk (:

    YanıtlaSil

çok mantıklı