6 Kasım 2009 Cuma

4 dakika 53 saniye


coldplay dinleyip bulutlardan bacaklarımı sarkıtmak kadar güzel
şimdi size bakıyorum
elimde bir sigara var malum açık hava zaten
o kadar umut doluyum ki nedenini bilmiyorum

sanki herşey bitmiş ve sonu yaşıyoruz

birazdan sen geliceksin oturduğum buluta
seni görünce heyecanlancam
çünkü ilk kez yanyana olcaz
ama hiç belli etmiyceğim
sen elini ayağını nereye koycağını bilemiyceksin
benden fazla heyecanın

gözlerine bakınca kaçırcaksın bakışlarını
sanki aklında başka birşey varmış gibi

ama olmadığını ikimizde biliyoruz
dediğim gibi artık sonu yaşıyoruz
yetişceğin bi toplantın yok yada evde bekleyen biri

herşey burada bitcek birazdan bizde yokolcaz
tıpkı aşağıdakiler gibi
herşey 4 dakika 53 saniye için

eğer gerçekten seviyorsan sonsuzluğa ulaşırız

ama inanmıyorum sevgine
beni inandırabilir misin
vazgeçip gidedebilirsin

ben kabul ettim ölümü

hala gözlerime bakıyorsun hala gözlerine bakıyorum
sıkılıyorum belirsizliğinden
çıplak ayaklarımı izliyorum

kimse konuşmuyor
zaten bizden başka kimsede yok
sesini duymak istemediğim için kapattım hoparlörü
eğer sesini duyarsam yapamıycağımdan korkuyorum
düşüncelerini duyabiliyorum sadece

çelişkilerdesin bir ergen gibi

ve sen seviyorum diyorsun
sadece yaşamak için
ben gözlerine bakıyorum yine
ve gülümsüyorum sadece

hafifçe eğilip aşağı bırakıyorum kendimi
senin korkudan gelmiyceğini bildiğim için
ben inanmadığım için aşağı atlıyorum

sen gelmiyorsun

son 1 nefes alabilmek için
ama bilmiyorsun sevgilim
seni kandırdım sen yokolucaksın

benim kanatlarım var artık
seni değiştirdim o kanatlara sahip olabilmek için

ikimizde çok yalancıyız

ve sanırım bu yüzden birbirimizden gidiyoruz




biterken: coldplay: fix you: şarkı 4 dakika 53 saniye

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

çok mantıklı