29 Kasım 2009 Pazar

Ben Küçükken Yalan Söylerdim

Tanrı size birşeyleri bahşediyorsa bişeyleri alıyordur


çok deli yalan söylerdim eskiden öyle böyle değil
bunlara bende kendimi inandırırdım
sonra kime ne yalan söylediğimi unutmaya başlayınca bu edepsiz huyumdan vazgeçme kararı aldım
adımı soranların kimisine ılgın demişim kimisine özgür kimisine 18 yaşındayım demişim kimisine 25
birine alabamada oturduğumu söylerken diğerine japonyada mimarlık yapıyorum demişim

höh be millete ne yalanlar sıkmışım

sorun şu ki aslında istediğiniz kişi olabiliyorsunuz
olmak istediğiniz kişiymiş gibi davranılması çok eğlenceli
merhaba ben allison ,
ingilterede yaşıyorum bir dükle evliyim yani bir düşesim(Düşes nette ooooo)

yada merhaba ben angel, rahibeyim ve ya ben jennifer fahişeyim gibi

sonuç olarak o an istediğiniz karaktersiniz
hayat gerçekten bir oyun ve siz gerçekten bir oyuncu oluyorsunuz
yalan söyledikleriniz izleyici ve siz ne kadar iyi rol yapıyorsunuz görüyorlar

ben hergün başka bir kimliğe girerdim o zamanlar
sonra baktım ki kendi kimliğim yok
şey gibi düşünün koku filmindeki jean gibi
herkesin kokusunu alabiliyor en mükemmelini bile
ama gelgelelim herifin kendi kokusu yok bizimde yok aslında

bugüne kadar aileme söylediğim hiç bir yalanı anlamadılar
öyle bir kıvırdım ki annem yatağımın altındaki sigara izmaritlerini bulmasına rağmen
benim sigara içmediğime emin oldu
zaten bıraktığım için sorun yok bundan sonra

artık yalan söylemiyorum kaybetceğimi bile bile yapıyorum bunu

zaten bişi kaybetmiyorsunuzo kaybettim sandıklarınız
aslında ne kadar sahte olduklarını görüyorsunuz
diyorum ya insanlara dürüst olun
ben şişman birisine şişman yada çirkin birisine çirkin dediğim için
adım patavatsız oluyor
asla kabul etmiyorum sadece dürüstüm

bana güzelsin diyen kimseye inanmıyorum

hoşuma gidiyor ama insan düşünmeden edemiyor
''Lan voodoo herif bariz uçkuruğunun peşinde ''
kimse kimseye durduk yere iltifat etmez
kendini düşün sen iltifat ederken niye ediyorsun

bi çıkarı olmayan kimse iltifat etmez
açıkcası ben kıskanırım başarılı insanları neden başarılarına iltifat ediyim ki

mesela öğretmenlerin iltifatları çok gerçekci ama yapılan iltifatların çoğunluğa göre yapıldığı için

eğer herkes malsa ve siz kralsanız bilin ki malların kralısınız

kısaca hayatta her adımızını dürüstlüğe göre atın
şu an hayatınızda bulunan 3-5 gereksiz sahte kişiliği çıkarcaksınız
ama hala yanınızda olanlar gerçekten gerçek kişiler

insanların iyiliği için yalan söylüyorsanız onlara en büyük kötülüğü yapıyorsunuz.

Not: benim gerçekten çok az arkadaşım olmasının sebebi onların duymak istediklerini söylemememden kaynaklanıyor.

Kısmet be (:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

çok mantıklı