16 Kasım 2009 Pazartesi

Woman Trouble


Şimdi jelibonlarımı yiyorum
ama regl sancılarımdan tadını anlayamıyorum
sanırım ölüyorum ama ilk kez ölümden korkmuyorum
baktımda geride yaşayacak bişey kalmamış
yada kalmak için bir sebep
herşeyi yaşadım
biraz mekan değişimi fena olmaz be
bi bakalım solaryum ülkesi cehenneme
biraz bronzluk bana yakışır belki ha ne dersin
hem sen zaten esmer seversin
sonra bu en sevdiğim film bridget jonesun soundtrackı çalar
tabi böyle hareketli bir şarkı seçtim
seni sıkıntıya sokar mıyım
napcan zaten melankolik aşk şarkılarını
hiçbiri bana benzemiyor ki
hatırlamanı isterim her hareketimin bir melodi olduğunu
bu şarkı melodilerimin birleşimiyle ortaya çıkmış saçma sapan bir şarkı
tıpkı ben gibi saçma sapan
zaten normal olsaydım sevmezdin beni
bende sevmezdim kendimi
ama farkettimde hayatımda normal kimse olmamış
sende normal sayılmazsın yani
sonra mesela saatleri severim
senin pipoları sevdiğin gibi
ama ben o saatleri sadece hayatımı yönlendirme gücünü benden alabiliyor diye seviyorum
hiçbir zaman durduramıyorum
sürekli akıyor akıyor akıyor
ben büyüyorum
sen büyüyorsun
birlikte olmasakta büyüyoruz
sonra zaten bir birlikteliğe ihtiyaç duymuyoruz
ama sana tavsiyem şu olabilirdi
herkesi kendinin herşeyi doğru bildiğine inandır
inansınlar...
sonra saçmalasan bile seni tanrı sanıyorlar
dediğim gibi insanlar çok salak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

çok mantıklı