17 Kasım 2009 Salı

Deri Ceket Sevdası


ya bilmiyorum ama acayip seviyorum ben bu ceketi
sen belki sevmezsin
hatta sevmezsin
anlayamıycağın kadar anlam katar hayatına bir ceket
deri ceket asidir ruhunla bütünleşir
istemeden özgürlüğü istersin
anarşi kanında çözünür
deri ceket koruyucudur
herkese karşı bir zırh gibi
yağmur bile giremez içine
akar gider üstünden
utanç kaynağı olur bir an yağmur
tenime dokunamıycağı için
deri ceket farktır
herkeste görürsün ama herkeste farklı durur
her giyen kişiliğinden bir şey katar
ben hep çıplak giyerim
tabi buna inanan sayısı çok az
çıplaktan anladıkları giysisiz
halbuki ben onu karakterimin bütün çıplaklığıyla giyerim
bakınca gözlerimde geçmişin acılarını görebilirsin
acı çektiğimi anlatmak için rimel akıtmama gerek yok
yada bayıldığım kırmızı rujumu dağıtmaya
anlarsın zaten bakınca
deri ceket aşktır
sevdiğin kişi bile deri ceketlidir
ben işte böyle yağmurlu bir günde deri ceketimle
yollarda seni ararken
her sokağın başında siyah bi siluet belirir mi acaba diye bakarak
geldim
ama sen gelmedin
gelmiyceksin
bu deri ceketli kız
hep tek başına dolaşcak o yollarda sevgilim
hemde tüm çıplaklığıyla

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

çok mantıklı