14 Kasım 2009 Cumartesi

Üzülme Büyüyorsun


Benim sorunum yalnızlığımın sorumlusu olmamı kabul edemiyorum.Mesela zaman oluyor 'ya şu gerizekalı baakışlarını çek üstümden' diyebiliyorum.Ya da insanları ciddi ciddi aşağılıyorum.Ama bana hiç öyle gelmiyor.






Basit düşünceleri , tutarsız cümleleri, anlamaya çalıştıkça anlamamak istiyorum.Saçmalıyorlar genelde.Ve ben herkesi mükkemel görmek istiyorum.Belki de bu yüzden sinirlerini bozuyorum.Kendilerine çeki düzen vermeleri için.




Ama aşağılıyorsam hepsinin tembellik yapması, bi hedeflerinin bi amaçlarının olmaması bu Dünyaya bir taş kadar katkı sağlamaları ve bir taştan tek farklarının insan görünümüne sahip olmaları.Aklını kullanmayanlara sinir oluyorum ve gerçekten onlarla (Şimdilik) aynı sınıfta yer almaktan ciddi rahatsızlık duyuyorum.






Genelde yaşıtlarımın çok üstüyle arkdaşlık yapıyorum ve yaşımı sorduklarında 18 dememle biz seni daha büyük sanıyorduk demeleri bir oluyor.Bu benim yaşıtlarımın hala ergence davranışlar sergilemesiyle alakalı bir durum.Az okuyorlar çok konuşuyorlar ama boş konuşuyorlar.Aile parası yemek başka tabi.Dertleri yok, sorumlulukları yok... vs. Burda sanki ben çalışıyormuşum gibi oldu ama hayır çalışmıyorum.Ben zaten geleceğimde yaşıyorum.Gelecekteki ben şu an sorumluluk sahibi ve sorunlarını çözüyor.Saçmalamıyorum, başıma gelceklerin bilincindeyim.




O yüzden cool görünmek adına '' Carpe Diem Dostum''diyen zevzeklerin sonunu görebiliyorum.Anı yaşıyorsunda noluyor. Hayatının her anı dert oluyor.Kafan bok çukurundan çıkmıyor.Sonra 'Voodoo yardım et nolur' diye geliyorsun.Afedersin ama sana burdan verebilceğim tek yardım orta parmağım.




Genelde böyle insanlara bir kere yardım etmeniz size karşı cıvımasına sebep oluyor.Ve her defasında yardım dilenen ucuz insanlar oluyorlar.En doğrusu(tabi doğru göreceli)bu tip insanlara yardım etmemek bir kere başarırlarsa bir daha yardıma ihtiyaç duymuycak.O marjinal lafları yok carpe diem yok cart yok curt falan onları bir daha duymuycaksınız.






Biz buna olgunlaşma diyoruz.Konuyu çok saptırdım ama şimdi bağlıyım neden böyle olduğunu.İşte genelde siz olgunlaşıyorsunuz ancak bu gerzekergenler(evet birleşik yazıyorum) sizin karşınıza çıkıp' Voodoo beni çok aşağılıyorsun ' yada 'Voodoo ne bu felsefik havaların kızım yaaaa' diyebiliyorlar.




Hayır efendim.Ben kimseyi aşağılamıyorum.Hepinizi kendinizle yüzleştiriyorum.Kendi yaptıklarınızı söylüyorum ve siz kendinizden utandığınız için ben aşağılıyor oluyorum.Yapmasaydın şimdi bana paşa paşa cevap verebilirdin ama nerde be güzelim.Bak anca imdat çığlıkların duyuluyor.Üzülme büyüyorsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

çok mantıklı