29 Kasım 2009 Pazar

Olsaydın Belki....

Gökyüzünde aramıyorum artık seni
Zaten ben senindim sevgili sevgilim
Truvada değildim Senin dönemindeydim
Sözcüklerin sardı tenimi
Giydim bir yunan tanrıçası gibi
Dağınık bıraktım saçlarımı
Rüzgarla kokusu sana gelir belki
453 kilometre ikimiz için çok değil sanki
Alıştım bu çekip gitmelere
Ama hep geri dönüşlere
Her cumartesi çıkıyorum son kez çıkar gibi
Otogara gidiyorum metroyla asla gelmiycekmişim gibi
Bekliyorum sadece birşey bekliyorum
Bilmediğin telefonumu aramanı belki
Hadi çık gel bekliyorum demeni gibi
Korkuyorum gelmeye gelsem ne olcak diye
Bir bilet almadan geri dönüyorum
Zaten kanatlarım parçalandı bu serbest düşüşte
Ben çok saçmalar oldum son günlerde
Rüyalarımda bile yoktun
Gerçi hiç olmadın ki
Bu yüzden özelsin belki de

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

çok mantıklı