24 Kasım 2009 Salı

Cern Deneyinin Götü Kalkık protonları Bilirler Bu Çıkmazı

eskiden çok güçlüydüm
güç dediğiniz sizin anladıklarınızdan çok başka
eskiden ağlamazdım
ağlamak zayıflıktır
annemin kardeşi öldü ağlamadım
sınavlar feciydi sınıfta kalabilirdim ama ağlamadım
itiraf ediceğim birşey daha var
ben eski sevgilimden ayrıldığımda da ağlamadım
ağladım ama hepsi sadece düşüncelerimdeydi durum ağlamamı gerektiriyordu
gitmemesi için yapmalıydım en azından birileri kulağıma öyle fısıldadı
ağlayamadım be onu bile alkolün etkisiyle başardım
bir tek bu yıl ağladım
geçtiğimiz haftalarda saatlerce
kalbimden akıtarak ağladım içindeki zehri
ağladıkça ağlamamın yersiz olduğunu gördüm
tarotcu teyze üzgünüm ağlıyorum çaresiz kalınca ağlama dedin ama yapamadım
ve sevgili sevgilim
ben senin için ağladım
ulaşamamak korkusu ruhumu ızdıraplara sürüklüyor
anlıyor musun sevgilim
ne zaman düşlere dalsam kendimi ağlarken buluyorum
ya olmazsa diye
bu umut çok acı veriyor insana
nietzschenin dediği gibi işkencenin süresini uzatıyor
umarım sana geldiğimde hala yaşıyor olurum
bazen gözlerime güneş kaçtığında yanımda olduğunu görüyorum
asıl acı veren bu bilio musun
elimi uzatsam yoksun
bunu bilmek ve elini kaldırmaya korkmak
hiç anlayamazsın nasıl bir saçmasapanlığın için kaybolduğumu
her yer karadelik
cern deneyindeki götü kalkık protonlar bilirler bu çıkmazı
keşke bir patlama gerçeklesede görsem bu karanlıktaki çıkmazını...
bu portishead insanı çok sexy hissettiriyor dinlememeliyim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

çok mantıklı