25 Kasım 2009 Çarşamba

Şanslı Olduğum için Herkesten Özür Dilerim

öncelikle herkesten özür dilerim
bencil bir insanım
herkesi kendim gibi görüyorum
büyük hata !
evet herkesi kendim kadar bilgili tecrübeli bakış açısı geniş kitleler olarak görüyorum
aslında öyle değilim gördüğüm sizler öylesiniz
herkesi mükemmel sanıyorum (ben mükemmel değilim)
kusurlarını sevmiyorum
düzeltmeye çalışıyorum
başaramıyorum
zaten kimsede kendini düzeltmek istemiyor
şanslıyım
en azından bir çoğuna göre
ailemle pek alakam yok
ama biliyorum beni düşünüyorlar
ellerinden geldiğince emek veriyorlar
sevgilerini göstermeyi pek bilmeseler de sevdiklerini biliyorum
en azından öyle umuyorum
evet para verilip psikologla arkadaş olan çocuklardanım
ailemin kendi doğruları sonuçta
bence yanlış olan doğrular
ama değiştiremezsiniz bir zaman sonra
kolay değil 40 yıllık alışkanlığını bırak da öğrendiklerini yap demek
o yüzden saygı duyuyorum
birkaç iyi arkadaşım var diyebilirim
kimisi yanıbaşımda kimisi çok uzakta
ama manevi destekleri beni ayakta tutuyor
en azından şimdilik
son zamanlarda çok hassaslaştım
herşeye ağlıyorum saate bakıyorum ağlıyorum
bugün seansım vardı yine ağladım
insanları kendim gibi görmek istememle alakalı bir durum
siz bir noktayı görüyorsunuz
ikinci noktayı farketmiyorsunuz
sorun benim o ikinci noktayı neden görmemenizi sorgulamamla alakalı
bu yüzden çok üzülüyorum
siz görmüyorsanız görmek istemiyorsanız ben göstermeye çalışıyorum
ve bu hastalığın bir çözümü yok
zihinsel bağdaştırmam ortalamanın üstünde
bu yüzden şanslıyım
ve gerçekten sizi kırıyorsam özür dilerim....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

çok mantıklı