26 Kasım 2009 Perşembe

Bayram Temizliği Mantıksızlığı

anlamıyorum misafirlerin benim odamla ne alıp veremediği olduğunu
annem her odayı dezenfekte ediyor bu ne mantıksızlık azizim
bu misafirler bayramlaşmaya mı geliyor
evimizin temizliğine puan vermeye mi
her odaya girmiyorlar ki
altıüstü bir salon ha bir de tuvalet olabilir ha çok ısrarcı manyaklar mutfaktalar
benim odam ne alaka arkadaş
adı üstünde benim odam
benim sınırlarım
sanki görücüye çıkıyor
bakın bizim kız çok temiz düzenli tam oğlunuza layık dermişcesine
yok arkadaş odamı yılda bir toplarım
temizlerim ama toplamam
sorunum bu napıyım
düzen bana göre değil
herşey bıraktığım yerdedir
biri odama girsin hemen anlaşılır
bir kalemin yerinin değiştiğini bile bilirim
yani canım annem beni benle bırak
kirasını veriyim yeter ki dokunmayın odama
ve anne perdelerimi rahat bırak lütfen
kuşlar henüz temizlik nedir kavrayamadı anlamazlar temiz mi değil mi (?)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

çok mantıklı