26 Kasım 2009 Perşembe

Seninse Geceleri Üstünü Yıldızlar Örtüyor

karanlık bulutlarla kaplı hayallerim
yüzüme çarpar umutsuzluk adında
yere düşmeyen damlalarda gizli düşlerim.
sen nerdesin peki?

mavi gökyüzünde güneş ışınlarının taşıdığı hayallerinde ben var mıyım ?
senin düşüncelerine yağmur yağar mı hiç ?
ama benimkine yağıyor işte.

isyan etsem çığlık atsam daha bi sert çarpıyor bana .
sanki gökyüzü beni istemiyor.
gece olunca daha da korkuorum .
sisin içinde hiçbirşey görülmüyor .

ama üşümüyorum geceleri, yağmur yağmadığından


seninse geceleri üstünü yıldızlar örtüyor.

en loş ışıkta en huzur vereninde sıcak bulutlarda uyuyorsun.
yine kabus yok.
rüyalar görüyorsun.
neden benim masalımda mutlu değil senin ki gibi .

neden son cümlem sonsuza kadar mutlu yaşadılar olmuyor ....






not: ne zaman yazdığımı hatırlamadığım bişi hoşuma gitti koydum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

çok mantıklı