20 Kasım 2009 Cuma

Belki de Mucizedir

aslında ben bugün buraya tarotçu teyzenin söylediği hayatıma mucize gibi gircek olan çocuğun girmiş olabilitesi hatta otobüsten inip elimi sıkıp naber demesini anlatcaktım.

ama yazmak istemiyorum birşey hissediyorum ama isimlendiremiyorum
sanki bu anı yaşıycağımdan umudumu kesip eldekilerle yetinmeye alışmışken bi anda girmesi herşeyi altüst etti gerçekten bir mucize olabilir belki
bütün gün ağladım ve sancılı 6 saatin ardından bir anda karşıma geçti ve tanrısal gülümsedi
ruh eşim olabilecek düzeydeydi
gerçekten beni dinliyordu
gerçekten onu dinliyordum
bıraksanız aylarca durmadan konuşabilirdik
taaki babacığım çabuk eve gel diyene kadar
ah güneş tanrısı babacığım bırak şu beyaz tenli kızını bulmuşken aşkını
bilir misiniz
ben konuşurken gözlerime bakıyordu
bu çok hoşuma gitti
daha önce kimse bu kadar anlayarak bakmamıştı
hep bir boşluk gördüğüm gözlerde
şimdi derin bir anlayış vardı
gözleri renkli falan değildi
ama ışıktan olsa gerek mavi sanıyordum
yada bir maviye inat gerçek bakıyordu
gözlerindeki ışığı farketmemeniz imkansız
o kadar parlaktı ki gülüşü
o kadar yumuşaktı ki sesi
sanki yıllardır arıyormuşumcasına.
bir insan birbirinin düşüncelerini okuyormuşcasına sonraki cümlesini bilebilir mi
biz bilebiliyorduk
bir insan aynı şeylere inanabilir mi
biz inanıyorduk
bir insan aynı kitabın aynı cümlesinden etkilenip
aynı kahinin dediklerini dinleyip
aynı tiratları ezberleyip
bir anda othello ve desdemona karakterlerinin repliklerini söyleyebilir mi
bunlar eğer mucizeyse
hayatıma hoşgeldin mucize...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

çok mantıklı