12 Kasım 2009 Perşembe

son kez görmüş olmam dileğiyle


rüyamda seni gördüm gerizekalı eski sevgilim sayın DERT
gerçekten de başıma dert olmuştun
ama rüyamda çok dertliydin be güzelim
hiç üzülmedim
bir tek sana karşı sadistim
yada herkese
ama hepsi senin yüzünden oldu
insanlara güvenemiyorum
hiç birine içimden gelenleri söylemiyorum
hep dilimin ucuna geliyor
dilimin ucunda senin tadını alıp geri yutuyorum
hayır seni asla özlemiyorum
yalanların ihanetlerin hepsi sana olan sevgimi tutkumu sadakatimi kırıp attı
ve biliyor musun ne hatırladım
sana hiçbir zaman sevgilim dememişim
hep gitmenden korkarak sevmişim
yaşayamadan seni sevmişim
sadece seni yaşatarak
kendimi feda ederek saçmalamışım
keşke bıraksaydım da ölseydin
bıraksaydım da kök salmasaydın
kuruyup gitseydin karanlığında
ne kurtarmaya çalıştım ki çürümeye başlayan ruhunu
bilseydim zehirli bi sarmaşık olduğunu
elimi bile sürmezdim toprağına
nerdeyse bir yıl olucak hayatımın utanç kaynağı dert
16 kasım geliyor
lanetli ölüm yıldönümü sevgimizin
seni kurtarmak için avuçlarıma aldığım gün o
yada avuçlarıma aldığında kurduğun tuzakla beni sarmaladığın gün
ama artık geride kaldı o lanet
yendim seni tek başıma
kimse yardım etmedi
çabalarımı baltaladılarda noldu sanki
daha da güçlendim
seni seviyorum dert
ailemin veremiyceği bir hayat dersi verdin
senden sonra kimseye güvenmemem gibi
teşekkürler dert
artık gerçek aşk kavramı yok hayatımda
seninle gömüldü ve üstüne bir bardak yağmur içildi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

çok mantıklı