28 Kasım 2009 Cumartesi

Ne Yaptığını Görüyor musun ?


Ne yaptığını görüyor musun ?
Yine döktün üstüme tüm kelimelerini
Yine mahvettin zar-zor topladığım kalbimi
Sen ne orospu çocuğu çıktın karı kılıklı sevgilim
Zaten tüm sevgililerimin genel özelliğidir
Korkaklık
Bir ilişki de hep koruyucu güçlü taraf ben olmuşumdur
Ahh dert mesela kavga çıktığı gün önüne atlamıştım
O kadar korkaktı ki eteklerime saklanıyordu
Onun cesareti anca banaydı
Bu ise beni sadece güldürüyordu
Ama çok zekiydi
Zaten hem cesaret hem zeka aynı anda bir erkekte bulunmuyor
Sonra sevgili gerizekalım bana hesap sormaya hakkın yok senin
Yaptıklarımı sorgulamaya hele hiç hakkın yok
Davranışlarını ve tutarsızlığını gözönünde bulundurursak sende farkediceksin
Bu aptallığını belki affedebilirim ruh halim şu an hiç bunu istiycek durumda değil
Zaten sikimde de değilsin
Kızamıyorum bile düşün artık ne kadar değerlisin
Umursasaydım sinirlendirceğine emin olabilirsin
Ha bu arada acı çekmek istiyorsan
Yağlı Göz'ün dediği gibi
Muhtelif boyutlarda bir zımpara kağıdıyla mastürbasyona başlayabilirsin
Eminim tüm bunalımını alıcaktır
Ulan var ya o cümleleri kurduğuna bin pişman ettirirdim de seni
Dua et ki hala beynim uyuşuk herşeye tamam diyorum sabahtan beri
Senin amını dalağını sikerdim de terbiyesizleşmek istemiyorum
Not: söylemiştim sarhoşken çok sahiciyim : oooo kendimden korktum bayım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

çok mantıklı