28 Kasım 2009 Cumartesi

Hadi Soyunalım Ruhumuz Kalana Kadar

sıkılmak için toplandığımız bir birliktelikti her zamanki gibi
sen yan masada otururken
benim adımımı bile bilmemen çok sinir bozucu
eğer yaşadıklarımın aptallığını görmeseydim o an kalkıp yanına gelirdim
daha önce bi kaç kez yapmıştım ...
bugün bağırarak konuşup gülmemin sebebi sensin
biraz ilgini çekmek için yaptım
dönüp bakıp şaşkınlıkla bakmana sebep vercek kadar abartabiliyorumda
zaten sıkılmak için toplanmışız
abartmazsam nasıl biterdi bugün


hepsi basit zevklerin çocukları
ben orda anne gibi oldum
arkadaşım diyemiyorum hiçbirine
dediğim gibi zeka olarak reşit olmak var legal olarak reşit olmak var
kendimi üstün görmeme sebep çok
sorumluluk almak işime gelmese de
büyütüyor bir yandan


ehh sevgili psikologum birşeyleri kazanmak istiyorsan birşeyleri kaybetceksin demişti
kendimi kazanmak için kendimden vazgeçiyorum
çok üzücü ama katlanmak zorundayım
sonuçta bir bireyim ve profesyonel bakmalıyım
ne çok saçma bıdı bıdı birikmiş içinde be psikolog teyze
kocan seni tatmin etmiyor mu da kalkmış beni bu saçmalıklarla dolduruyorsun
olmuyor be artık inandırıcı gelmiyor cümlelerin be teyze
tarotcu kadın bile daha gerçekci senden be
sonuç olarak beni büyüten sendin
üstüme 15 yaş zekasındaa sorumluluklar yükleyerek


şimdi sevgilim yan masada oturup beni hiç tanımamana ve asla tanışmıycak olmamıza şat atıyorum
12. den sonrasını hatırlayamıyorum
keşke o martiniyi içmeseydim
yürümeyi başarabilirdim
bu barları 6. kata koymamalılar
hele asansör yoksa
sarhoş olmak büyük hata...

eve gelip ayık taklidi yapmak çok zor
hele ki normalde hiç gülmüyorsanız
bu kahkahaların geçerli bi sebebi olmalı
ama ben sarhoşken yalan söylemiyorum o ayrı
o yüzden ortalığa kusmadan duşa girip kusmanız daha faydalı


ve bugün sevgili sevgilim anladım ki ben çıplakken daha gerçekciyim .
hadi soyunalım ruhumuz kalana kadar.

bitişte:tenfold loadstar-sun&rain ve portishead-glorybox

son not: ben hala ayılamadım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

çok mantıklı