21 Kasım 2009 Cumartesi

Hayallere Adım Adım Nefessiz

hoşgelcem sevgilim
az kaldı denizle kucaklaştığın noktada sevişmemize
taksimde bir çıkmazda
duvara yaslanıp senin saçmalamalarını dinlemeyi bekliyorum
her dinlemeden sonra uzun uzun öpüşmelerimizi
sırf bu yüzden dinlediğimi asla bilmemeni
ve ben yine sivri dilimle sana asitli cümleler akıtırken
senin cümleleri havayla temas etmeden dilimden almanı
geceleri köprünün üstüne uzanıp yıldızların arkasındaki bize bakmayı
hiç eve gitmek istemeyip çakmak yerine kibrit kullanmayı
senle sigaraya tekrar başlamayı bekliyorum
sevmeyerek içtiğimiz biraları galata kulesinden aşağıya tükürmeyi
istiklalde travestilerin peruklarını indirmeyi
yakalarlarsa yiyceğimiz dayağın boyutunu
sonra bu hayalden sıkılıp
bebekte yiyceğimiz badem ezmesinin hesabının götümüze girmesini görmeyi istiyorum
en son sıradan olup beşiktaşa gidip sana sokulmak için yalancıktan üşüdüm demeyi
senin bu klişe numarayı yutmayıp yutmuş gibi yapmanı
çişim gelince harıl harıl tuvalet aramanı
asmalımescitte kusana kadar midye yemeyi
tramvayın arkasından koşup biletsiz binmeyi
vapurla adalara gidip ilk girdiğimiz pansiyonda sabahlamayı
ayayorgiye çıkarken hiç susmadan muhabet etmeyi istiyorum
o yokuşu çıkarken herkesin ne konuştuğumuzu duyması için bağırmayı
kimsenin dileği kabul olcak diye ağzını açmamasını
bizim bisikletle yokuşta ebemizin sikilmesini
ciğerlerimizin bayram etmesini nasıl karşılıycağını merak ediyorum
ama bil ki bunların hiçbirini gerçekleştiremesek bile
seni seviyorum....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

çok mantıklı