15 Şubat 2010 Pazartesi

Astroloji'm Bayan Terazi...

Şimdi azcık reklam vercem elimde olmayan sebeplerden. Şimdi 14 Şubatta gittim sabahtı vatandı bi sürü gazete aldım (: Okuyan türkiye için. La hadi ordan dersin haklısın zaten öyle özel gün hariç gazete alan bir insan değilim.

Neyse efendim burç uyumu mu ne varmış işte. Ben hemen Terazi(yani ben)-Oğlak(yani eski sevgilim) uyumuna baktım. Uyuşmadığımızı bildiğim için baktım. Koskoca astroloji biliyordur elbet diye.İlk cümle 'Bu ilişki astrolojide pek uyumlu sayılmaz'' yazdığını görünce yüzümde 'Yaaaa bilmediğim birşey söyle' ifadesi oluştu.

Benim yükselenim oğlak olduğu için astrolojide büyük bir devrim niteliğindeyim istisna bir insanım xD

Neyse abi şimdi okudum okudum ve seçebilceğim eşlerin burçlarına baktım.

İlk sırada Koç ama Koç'lar ayran gönüllü olduğu için aldatma riskini göze alamam.

Boğalar, of of of imkanı yok, benim kültürel tartışmalarıma girmezlermiş. Sıkıcı ve monotonluk bana göre değil eledik.

İkizler, işte ben burca taparım arkadaş, ikimizde özgürlüğe düşkün,yenilikçi insanlarız.İkizler çık karşıma bebeğim.

Yengeç, sevgili yengeç kardeş senin duygusallıkların beni sıkar, benim neşem seni boğar yani yol verdim adda.

Aslan, hoşkal diyorum. ben kıskanç ve baskıcılara katlanamam xD

Başak, ah başak gerçekçi başak iyisin hoşsun tam bana göresin her defasında yanlış anlarmışsın beni, doğru anlatcak kadar zamanım olunca seni ararım.

Terazi, ikimizde muhtemelen aynı olcağımız için hiç anlaşma ihtimalimiz yok gibi görünüyor tatlım, bir ilişkide tek kıskanç yeter xD

Akrep, ayy direk önün açık olsun diyorum bay kıskanç hiç arama sorma.

Yay, bilmiyorum bağlanmaktan korkarmışsın zeki olman iyi birşey ama kısmet belki diyorum sana...

Oğlak, abi tamam her gördüğüm oğlağa aşık oluyorum hepsi esmer ve çekici oluyor ama anlaşamıyoruz işte napıyım.

Kova, ay benim entel kovam gel canım bitanem ama yakınlık bekleme avcunu yalarsın çok iyi arkadaş olabiliriz sadece. Olur mu :)

Balık, ay sazanım hamsim istavritim, abi ben balık severim.Ama astroloji diyor ki çok hayalperestmişsin bebeğim ben gerçekci istiyormuşum. Yani senle de çok iyi arkadaş olabiliriz ama sadece arkadaş. Ahmedim gibi (:

Her neyse işte. Ben böyle mutlu mesut bir insanım. Bir insan hayatında en fazla 5 kere aşık olurmuş, ben 4ünü harcadığım için, seçici oldum artık mükemmeli arıyorum (:

Bir de bir insanın gözüne 8 saniye bakarsanız aşık olurmuşsunuz gibi bir yalanda duymuştum.İnanç kapısı bilemeyiz.

2 yorum:

  1. Koç ayran gönüllü değildir.

    Tüm tanıdığım yaşıtım koçlar birine bağlanma sorunu yaşıyor sadece.

    -

    Bir insanın gözüne 8 saniye bakınca aşık olma olayı beyinde bitiyor, gözde değil. Hangi niyetle baktığın önemli. Tabi ki etkilenme olur. Zamanla aşık olursan ne ala. Aşık olman da karşıdaki kişiye bağlı, öyle hemen kendini teslim etmeyecek, gel-gitleri olacak falan filan. Aşk zor iş.

    YanıtlaSil
  2. koç ayran gönüllüdür çabuk vazgeçer duygularından bir türlü emin olamaz xd

    ayrıca yalan dostum aşk diye birşey yok xd

    YanıtlaSil

çok mantıklı