5 Şubat 2010 Cuma

Belkide İlk Kez

Ya şimdi çok gerildim. Ellerim titriyor ve buz gibiler.Ahmed buraya geliyormuş çok heyecan yaptım. İstanbuldan gelince elbette heyecan yapıyorum xD Allam dualarım kabul oldu ben ona gitmeden o bana geldi. Ama promosyon olarak kuzenide gelicekmiş.Sonra işte öyle böyle paylaşıyım dedim. Mesaj atmış gelicem diye ama cevap vermedim yarın bir sakinleşip öyle cevap vercem xD Bu antidepresanlar fenaaaaaaa.

Not: Belkide ilk kez kısa yazı yazdım xD bkz.başlık devamı

2 yorum:

  1. Öyle bir cevap yazmalısın ki; aklını başından almalı. Onu kelimelerinle bir mıh gibi çakmlısın. Heyecan yavpmvdvn zeknı kullanmalısın. İçine biraz sevgi, biraz hoşgörü, biraz anlayış koymalısın. Yanan çöl yangınından susuzluktan kacan bedevilere hararetten kavrulan yüreklerini serinletmek için sunulan soğuk, buzlu bir aromalı meşrubat içmiş gibi kendine gelmeli misafirin. Abı hvayat gibi kendini bulmalı senin dostluğunda.

    YanıtlaSil
  2. vay be xD o kadarını beceremem herhalde xD

    YanıtlaSil

çok mantıklı