9 Şubat 2010 Salı

XX Kromozomlarına Sahip Olmak



Kız,Bayan yada Kadın olmak çok zor arkadaş. Hayatımızın 3te 1i kendimizi karşı cinse beğendirmekle,3te 1i dış görünüşle,kalan 3te 1ide iştir güçtür çalışmadırla geçiyor. Biri de kalkıp ''Biz sizin dış görünüşünüze bakmıyoruz ama '' derse ahanda ağzına sıçarım şurda. Sikt*r ordan bakmıyormuş. Bir de triplere girer pezo hoşt köpek ordan seni. Şurda az mini etek giysin ağzından salyalar akarak bakmıyor musun? Azcık renklendirilmiş surat görsen içine düşmüyor musun? Sonrada kalkıp itiraz etmesinler ben baştan uyarıyım.

Zaten her kızın yaşadığı ''Off ne giysem yaaa Sendromu'' var. Okulu salla. Dershanesi var, sevgiliyle buluşması var,arkadaş toplantısı var, varoğlu var anasını satıyım.''Ay geçen hafta kot giydim bu hafta kanvans giyiyim, ya ayşede her hafta pembe giyiyor şimdi o ne öyle ikiz gibi oluruz, ay bu sefer saçıma maşa yapıyım daha dün düzdü.''gibi uzayıp giden bir iç hesaplaşma beynimizi yer durur. Bu yetmezmiş gibi bir de diğer kızlara bakarız ki farklı olcaz ya.Biz asla ikiz gibi olmayı sevmeyiz, hep göze çarpmayı isteriz bununda tek yolunun dış görünüşten geçtiğini biliriz.

O yüzden en güzel, en moda şeyleri giymeye çalışırız, herkesin kendine göre bir tarzı vardır ha bir de bunların dışında olmak istedikleri vardır. ''Ya Esranın çantası çok güzelmiş gidip alıyım, Hiiiiiii Şeydanın ayakabılarına bayıldım bende alcam kesin.''triplerimiz vardır.Of işte en gıcığı bu ya alıcaksın nasıl takcan Esranın görmemesi gerek, Şeydanının ayaklarına bakmaması gerek. Gerek allah gerek o yüzden genelde Esra ve Şeyda yumuşatılmaya çalışır. ''İndirimdeymiş annem almış'' yada ''Halam, teyzem hediye almış'' gibi yalanlar atılır.

Şimdi ben nerden mi biliyorum bunları. Dershaneden iki salak ve birde bana kardeşim triplerinde bir kız var. Giydiğim her sweat, mont ve bir tabi benzeri giysileri ben aldıktan 1 hafta sonra üstlerinde görünceartık şaşırmamayı öğreniyorsunuz bir süre sonra. Ve tabi bu yalanları da duymaya alışıyorsunuz. O yüzden artık hiç şaşırmıyorum. Bana nerden aldın diye sorduklarında söylüyorum. Hayır ben zaten tarzımı ve giydiklerimi onların sevdikleri kadar çok sevmiyorum. Ve hani başta sinir oluyordum ama artık aldırmıyorum. Maksat doğru örnek olalım gençlere :P


Konumuza dönersek iç çekişmelerin olduğunun dışında bu hergün ne giysem tripleri dışında, etkili kız olma yollarını da arıyoruz. Aman oturaklı ol, zor sansınlar, çok gülme ciddi ol, olursun beş dakka sonra sıkılırlar. aman gül, az aşifte ol, şen şakrak davran ,olursun direk damgalarlar kaltak diye, aman olduğun gibi davran doğal ol derler ilk burnunu silmende senden tiksinirler, Bunun ortası yok yani.


Sonra bir de sevgilini doğru seçmeye çalışırsın.Çünkü hemen kıyaslama yaparlar. ''Ayy gördün mü Leylanınkini'', ''Gördüm de birşeye benzemiyor o nasıl burun öyle hem boyuda kısa'', ''Ay bencede''lerle onaylandıktan sonra Leyla'ya durum açıklanır ve Leyla ilişkisini gözden geçirme kararı alır. İlişkisi çevresel faktörlerle elenmiştir.


Genelde ilk şart Barbie'nin Ken'i gibi ideal erkek modelimizdir. Yakışıklı,merhametli(Bkz.Yok öyle birşey), Kadirşinas, sevgi dolu... vsvsvs. Önemli olan ilk şartı sağlamak yani ortalamanın üstünde bir dış görünüş.sonra diğer mükemmel özellikleri aramakla hayat geçip gider. Ama bu kuralların ve genellemelerin hepsi toplumsal olarak yapılmıştır. Çoğunluğun doğru kabul edip uyguladığı saçmalıklara göre yetiştirilip programlanıyoruz.


Eh tabi erkekler gibi bir kot bir tişört, saçları siktir et yataktan kalk-gel abi modeli, sevgilimin hediyesi parfümden başka koku bilmem ben tripleri hayatlarının 5te1ini kapsadığı için genelde tarihe bakarsak hep bilim adamıdır mucittir siktiri boktur zımbırtıları hep erkektir. Eee şaşırmadık çünkü herifler doğuştan tanrısın sen psikolojisiyle yetiştiriliyor. En döşü kıllısı bile kendini imparator sanıyor. Sonra tabi dış görünüşü siktir ediyor zaten tanrıyım ben diye doğal olarak o kadar çok boş zamanı çalışıp araştırmakla geçiyor.


Sonra da erkekler daha zeki deniyor. Hadi lan ordan.Tüm olay bu işte doğuştan tanrıça olmak için güzel olmalısın triplerine programlanıyoruz, gece yatmadan tek düşüncemiz yarın ne giysem oluyor yada Özgür ne yakışıklı yaaa nasıl etkileyebilirimlerle geçiyor.

21 yorum:

  1. saçları siktir et yataktan kalk-gel abi modeli

    benim saçlar tam da o model. bir de fazla uzadı. yanlar filan kabarık. hiç ellemiyorum.

    soracağım şu: kötü mü bu model :)

    YanıtlaSil
  2. cevap veriyorum: şimdi bazısına yakışıyor bazısına mal gibi duruyor. Ama bilmiyorum ben saçları taranmış bakımlı erkekleri her zaman daha çekici buluyorum xD ne biliyim biz o kadar kasarken karşı taraftan da bekliyoruz. Bir de tecavüze uğramış gibi o ne öyle yataktan kalk gel ne biliyim garip ya :D

    YanıtlaSil
  3. Saçları taranmış, bakımlı erkek profili bana çok uzak :)

    Kendini imparator sanan erkekler olabilir ama bu yetiştirilme tarzıyla ilgili. Kendini ezik sanan erkekler de var. Hatta benim çevremde fazlasıyla var diyebilirim.

    Ayrıca etek giyen kıza hoş gözle bakamıyorum. Ağzımın salyaları akmıyor. Aksine erkeklerin o bayana bakışlarından rahatsız olmaktayım. Bizim ülkemizde olmuyor maalesef. Çünkü erkeklerimiz mal. Bizler malız.

    YanıtlaSil
  4. en yakın zamanda o profile yakınlaşsın iyi edersin tabi kızların gözüne iyi görünmek istiyorsan :|

    kendini imparator sanmayan yok abi. En eziği bile içten içten ben kralım triplerinde afedirsin götümle gülüyorum onlara pis tipsizler huh.


    ayrıca etek giymek istesek de damgalanıyoruz dedim ya direk ahanda bu kız orospu! niye abi? Ee baksana etek giymiş diyoruz. Yani evet cidden erkeklerimiz mal. En azından bu ülke için. Keşke amuda kalkıp düşünceklerine iki ayakları üstünde düşünüp kendilerini ülkeyi geliştirmeye adasalar (:

    YanıtlaSil
  5. :) O profile yakınlaşamam, ben böyle seviyorum kendimi :)

    YanıtlaSil
  6. farkettiysen o cümle kaçış cümlesidir xD

    genelde şişman kızlarda öyle derler ben hayatla barışığım tripleri vardır birde ama gerçekleri bir türlü kabul ettiremezsin xd diğer bir örnek sevgililer gününde sevgilisi olmayanlar sevgilim yok ama daha mutluyum cümleleri gibidir bu xD

    YanıtlaSil
  7. Hayır kaçmak filan yok. Ben saçlarımı tarasam, favori bırakmasam, saçlarım adam akıllı olsa kendimi rahat hissedemem, kendim olamam. Olamıyorum da. Kendimi beğenmiyorum öyle. Çok denedim cidden. Ben buyum.

    YanıtlaSil
  8. şimdi bak birisini tanıyorum favorileri var ama saçları kısa çok değil ama yeteri uzulukta ve çok taş oluyor bilmem ifade edebildim mi xD

    YanıtlaSil
  9. arada bir geriye doğru tarasan bile yeter sırf kabarık ve havalı dursun diye :D

    YanıtlaSil
  10. kabarık zaten :) dümdüz ne o öyle :)

    YanıtlaSil
  11. ingiliz asilzadesi sanki xD gerçi prens williamsın saçlarıda küçükken kabarık falandı şimdi pırasa gibi oldu xD büyüdükçe fikirlerin değişir sanırım xd

    YanıtlaSil
  12. Büyüdükçe değil, kelleştikçe olabilir.

    YanıtlaSil
  13. onlar kelleşiyor mu ya :D yapma daha 20lilerindeler xD

    YanıtlaSil
  14. Genetik abim, babam kel. Benden de gidiyor.

    Benim yaş 24'e geliyor. İşte güzel zamanlarım :)

    YanıtlaSil
  15. owww o zaman tamam :D istediğini yapabilirsin sen son zamanlarınmış nerdeyse :D

    ben daha yolun başındayım yaş 18 daha kimbilir ne zaman beyazlarım :D

    YanıtlaSil
  16. Ooo benim yan taraflar yüzde 60 beyazladı sayılır.
    Uzun uzun siyah-beyaz karışık.

    Çok sevimliler. Onları da seviyorum :)

    YanıtlaSil
  17. ehehe erken bunama mı :D

    yok herhalde benim beyazlarım olsa ben boyatırım muhtemelen sevebilceğimi pek düşünmüyorum :D ve ben yaşlanmaktan çok korkuyorum ilk kez dünyaya geliş amacımı ve kaybettiğim zamana üzülmeyi anlıyorm :D

    YanıtlaSil
  18. Belki seversin. Sevmeyi öğreniyorsun :)

    Değişiyorsun çünkü.

    Bakalım :)

    YanıtlaSil
  19. hangi kız,bayan yada kadın sevmişte ben seviyim değil mi :D

    YanıtlaSil
  20. çok mantıklı ! ama sanırım senin bu yazının benim zina hakkında yazdıklarımın içinde bir yerlerde cevabı var.. ezbere biliyorsun zina yazımı bakmana gerek yok.. cevabın olduğunu da biliyorsun.. hadi bakalım şimdi sıra XY'de..

    YanıtlaSil

çok mantıklı