27 Şubat 2010 Cumartesi

Kalk Ve Hayata Bir Tekme At !


Bir arkadaşım dedi ki ''Nefret iyidir, gereksiz sevgiyi öldürür.'' ilk başlarda çok hoşuma gitsede kendimi kötü hissetmeme sebep oldu.Nefret işte iyisi kötüsü olmaz her daim kötüdür.Sevginin gereklisi gereksizi olmaz her daim gereklidir.


Birşeyi severek yapınca elde ettiğin sonuç başkadır, sevmeyerek yapıncada.Zorunluluk diye birşey yok.Seçimlerimiz var, seçme şansımız her zaman var.


Yalnızım, üzgünüm diyenler.Çevrenize kimseyi yaklaştırmadıkça ne kadar mutluluk bekleyebilirsiniz.Güven problemi olan insanlar tanıyorum.Ve kapılarını kitli tuttuklarını sansalarda içeri en son isteyecekleri kişiler giriyor.İnsanlardan nefret etmelerini sağlıycakları kişiler...


Sevgilimden ayrıldım, herşeyimi duygularıma göre yaşayan bir insan olduğum için ciddi anlamda bir tramva dönemiydi benim için.Çabuk atlattım sayılamaz. 6 ay sadece ona nisbet yaşadım.Sanki gözleri benim üstümdeymiş gibi.Sürekli onu takip ettim.Devamlı karşısına çıktım.Ne kazandım? Hiç birşey.Ne kaybettim? Koskoca bir 6 ay.


İnsanlarla ilişkilerim bitme noktasına geldi.Yaza kadar durumum çok değişmedi. Tatile gittiğimde çok farklı insanlarla tanıştım.Ben tanıştım. Sevilmek istiyorsan, sevmeyi biliceksin demişti Nietzsche.Söylediklerini izledim.


Olmasını istediğim herşeyi kendime çektim.Tıpkı bir mıknatıs gibi.En kötü hissettiğim anda mutlu anılarımı düşündüm,'' Keşke o zamanda olsaydım'' demedim ASLA. Bugüne baktım ve giden bir saniyemi tek bir saniyemi kimsenin getirmiyceğini anladım.Neden geçmişte yaşayıp, geleceğimi mahvediyim ki!


Şimdi ayağa kalk ve bir havaya bir tekme at! Laf olsun diye dedim, istersen yapma. Ama geçmişte kaldıkça kimseye şans vermezsin ve fırsatlar elinden kayıp gider.Farkettiğinde elinde Kocaman bir KEŞKE kalır.


Şimdi sadece ''Kendimi ve insanları seviyorum'' de.Ve bunu hisset.Hepimiz iyi insanlarız, işlediğimiz suçları sadece kendimiz bağışlarız ve her zaman kendimize sadece BİZ şans verebiliriz (:


not: gece gece nelerle uğraşıyorum görüyorsunuz değil mi? Bende bazen kendime bunu soruyorum.mesela şimdi babam geldi ve yat artık dedi.yatıcak mıyım? elbette hayır.İlacımı içip yatıcam.Ama siz siz olun alternatif tıpı kimyasal tıptan daha çok sevin. İyi geceler Meleklerim (Voodoo's Angels : Charlie'yi tek geçerim lan!)

4 yorum:

  1. Kainat bir sevgi için yaratılmıştır. Sevmeye ve sevilmeye devam.

    Severek yapılan iş pirzola gibidir. doyurur insanı. Gönülsüz köpek de sürüye kurt getirirmiş. Eğer işimizi seçme şansımıaz yoksa işimizi sevemesek bile, iş bizi sevmelidir. İş yapmak sadece üretim yapmakla ifade edilmemelidir. Rızık sevmediğimiz işi sevmeye çalışarak da kazanılcbilir. Kendi seçimimiz olmamakla ilgili ne kadar da çok değerlerimiz vardır. Keşke erkek olsaydım ya da keşke sakct olsaydım desek de beyhudedir.

    Bazen kilitli olan evimizin odasına istemediğimiz sivri sinekler de girebilir. Pireler de hoplayıp zıplyabilirler. Sivri sineklere dudak büküp, pirelere tebessüm edebiliriz.

    Sevgilinizden vyrılabilirsiniz. Zaten senkronize olmadığınızı gösteriyor bu durum. Bence tnrı seni acımış olmalıdır. Herşeyde bir hayır oluşunun gösterigesi olabilir. Kaybolan altı ay ise bir duygu yanılmasının size tecrübe kazandırdığının farkındalığını kazandırmak olamaz mı?

    Tabi seversen sevilirsin hükmü birebir karşılığı olmayabilir. Yılanı seversiniz bir ekolojik denge olarak. Yılan tıp için çok gerekli bir değer olabilir. Tıp da bizim için değer taşır. Bir başka deyişle yılanı seversiniz, o sizei ısırabilir. Sevginizin karşılığını bir köpekte birebir bulabilirsiniz, belki de hayvtınızı kurtarabilir.

    Daima geleceğe bakmalıyız. Olumsuz yaşadıklarımız her şey geleceğin tasavvrunda bir uyarıdır sadece.

    "Ah keşke!"ler olmasaydı keşke demiyeceğimiz bir hayvtımız olmalıdır felsefe olarak.

    En büyük şansı Tanrı kulları için tasarlamıştır. Kadere imanr dqa budur zaten. ama iyilikler, güzellikler ve doğruluklar manzumesinden insvan kendi insiyatiffiyle seçeneğini yapar. Kendi iradesi kendi seçimidir. Kendisinin dışındaki bütün etkenler insan haytındaki cüzi iradenin ötesinde kendisini etkileyen topyekün bir şans kavramıdır yaşadıkları.

    Not: Yarın 1 Mart.. Baharın başlangıcı takvim olarak düşünürsek. Yeryüzü uyanacak. Umutlar yeşerecek. Mutluluklar ruhumuzda çiçekler dökecektir. Bir pazar kahvaltısı bitiminde sanki bir keyifli pazar kahvesi keyfini yaşattığınız için teşekkürler ederim. Ayrıca sabrınız için.. :))

    YanıtlaSil
  2. eheheh çok güzel düşünceleriniz var xd yalnız şaşırdım ilk gördüğümde benim yazım kadar yorum xD önerilerinizi dikkate alıcam bugün çok güzel bir gün ya xD

    YanıtlaSil
  3. çok doğru yazmışsın canım.şa şa
    biraz gözümü açtı bu yazın ne yalan söliim iyi hissettirdi saol.. (:

    YanıtlaSil
  4. iyi hissetmeni sağladıysam ne mutlu (:

    YanıtlaSil

çok mantıklı