20 Şubat 2010 Cumartesi

Korku Tüneli: Güzellik Salonu

Her kızın kuaför macerası vardır. Ama benimkiler her defasında garipleşiyor. Kuaför benim için korku tünelinden farksız oluyor. Bugün kuaföre gittim. Geçen gün sakızı şak diye patlatınca suratımda kocaman bir maske oluştu sakızdan ee tabi bir kısmıda saçıma yapıştı bende aldım elime babamın jileti cart cart kırptım. Hayır birde depresyondayım o jiletin saçımdaki sesi bir huzur verici geliyor annem durdurmasa herhalde kel kalana kadar keserdim.

Neyse işte benim biricik kuaförüm hastalığı nedeniyle işi bırakınca annemin kuaförüne gittim. Bir girdim içeride 7 tane kız. Benden ya az büyükler yada yaşıtlar. Ben tırstım zaten. Bir kadının en büyük düşmanı kadındır. İçimden diyorum ''Allam şimdi bunlar bana kesin uyuz oldular, kesin köpkötü kesicekler,kesin boynumu kırıcak saçımı ıslatırken'' falan diye içten içte joseph joseph modundayım.


Benden önce bir kız vardı. Onun saçını 1 saat kesti yani. Ben içimden 'kapıya yakınım kaçsam kimse anlamaz, kovalayıp dövmezler herhalde' diye devam ediyorum. Sonra aklıma annem geliyor. 'off annemden parayı peşin ödedi kaçardım ama parayı verdik işte' falan diyorum. Bir yandan da sıram gelsede kessede azıcık gitsem diyorum.Çok kestirmiycem emanet edemem zaten zor uzuyor.


Saçımı kescek olan kadın sonunda yanındaki zebanilere emretti ''Kesim için hazırlayın'' diye. BEn yavaşca saçımı yıkıycakları yere geçtim.Kız boynumu geriye çektikçe, benim canım yanıyor ama çaktırmıyorum. Dur mur desem daha çok çekcek. Diyorum 'Allam bitsin şu işkence boynumu kırda ölüveriyim bari şurda.Annem ben ölünce gelip öldürür zaten şu kızı. Allam nolur ya kır boynumu yada bitsin'. Neyse hatun bitirdi ama bende bittim orda.


Kescek olan hatun''Ay kim kesti hiç güzel kesememiş'' dedi saçımı tararken. Ben tabi çok bozuldum. Ağlıycam nerdeyse annemi istiyorum diye.Kadından daha devam ediyor'' Ay şunlara bak Burcuu'', bakma burcu bakma diyorum tabi içimden ama Burcu bakıyor ''Ay evet, neyse sen hemen düzgün birşeyler yaparsın'' diyor.Ben rahatlıyorum Burcu öyle diyince, çünkü korkuyorum daha da uzatıp beni rezil etcek diye.


Kadın şipşak kesiyor ben tabi hiç beğenmedim bunu da söyliyim. Koşarak kaçıyorum kuaförden.Eve nasıl geld,im bilmiyorum o derece. Merak etmeyin hiçbiri kovalamadı beni.

2 yorum:

  1. Kötü hatıralarım vardır "kuaför" denen "çin işkencecileriyle",nikahımı onlardan bir mahvetti mesela...
    Az hasarla kurtulmana sevindim :)

    YanıtlaSil
  2. ayy inanmıyorum hemde nikahını :| benim mahvetse orda yere yatırıp döverim valla :|

    Az hasarla kurtuldum bir daha saçımı erkeklere kestircem kadınlardan koşarak kaçıcam :D

    YanıtlaSil

çok mantıklı