14 Şubat 2010 Pazar

Hayal Ediyorum

Kilink yorulmadım dedikçe bir tane koyasım geliyor ağzına.
Atış poligonuna gitsek sana nişan alırmışcasına basıyorum tetiğe.
Her raketi elime alışta duvarda seni görerek abanıyorum o topa.
Öyle bir nefret doluyum ki, karşıma çıkmaya korkarsın.
Ben bile çıkmak istemezdim...

Aslında gözlerime baksan bile kaçman için çok sebebin olabilir mesela
Tırnaklarımdaki ojelerin neden paramparça olduğunu sormuştun
Nefretimi duvarlara kazıyorum her aklıma geldiğinde.
Rey Mystrio indirirken yumruğunu rakibine,sen olduğunu hayal ediyorum o suratı patlayanın.
Yastık savaşı yapıyoruz Naylon'la, Öyle bir geçiriyorum ki duvara yapışıyor Naylon.
Ama ben seni hayal ediyorum.


Sonra bir yola sapıyorum arabayla, senmişcesine yayaların üstüne sürüyorum arabayı.
Birine çarpıyorum korkusuzca, sonra uyanıyorum bu zevk dolu rüyadan...
Keşke sen olsaydın orda, bari rüyamda karşıma çıkcak cesaretin olsaydı.


Not: Oh lan vallaha hayali bile güzel çak tekmeyi indir o hayalarına dünya kaç bucak görsün misss.

14 yorum:

  1. şöyle bi durumda karşına çıkmak! cidden cesaret ister :D:D:D

    YanıtlaSil
  2. beni gören 'Tanrım ne şirin ne masumsun kedi yavrusu' dese de aslında içimde ufak bir şeytan var (: (L) ama O zaten bunu bildiği için korkuyor (:

    YanıtlaSil
  3. :D:D e o zaman karşına çıkmamakta çok haklı
    sen hırsını hayallerinde almaya devam et o da az biraz rahatlatır :)

    YanıtlaSil
  4. bencede çok haklı xD ama karşıma çıksa ben zaten kedi yavrusu olcam sadece ufak bir kaç çizik olabilir kedi yavruları vahşidir xD

    YanıtlaSil
  5. her halukarda darbe alıcak :D almak zorunda :D

    YanıtlaSil
  6. kalbime indirdiği darbelere saysın :P

    YanıtlaSil
  7. oooo saysın valla o zaman haketmiş ;)

    YanıtlaSil
  8. birazdan tüm erkeklerin çüklerini keselim ağızlarına tıkalım diye devam edersek hiç şaşırmıycam xd ben böyle kışkırtıyorum sende gaz veriyorsun dünyayı yakarım uleyyn xD

    YanıtlaSil
  9. :D:D:D tamam o zaman sakin bir lisanla sonlandırıyorum bunu
    sevgiler voodoo :D

    YanıtlaSil
  10. hayırrrrr ver sen gazı bende gidip dünyayı ele geçiriyim xD sonrada bakırköy ruh ve sinir hastalıklarında ziyaretiğme gelirsin xd

    YanıtlaSil
  11. bu işin sonu hayır değil voodoocum yapma etme hem naapcan bakırköyde sıkılırsı yahu xD

    YanıtlaSil
  12. pek sıkılmam aslında xD ağaçlar falan konuşur giderim xD zaten sevgilimde odundu pek bir fark olmaz herhalde xd

    YanıtlaSil
  13. olayı süper bağlamışsın yani.tebrik :D xD

    YanıtlaSil
  14. herhangi bir kelime ver bana yine bağlarım konuyu ona o derece xd

    YanıtlaSil

çok mantıklı