4 Şubat 2010 Perşembe

En Sevdiğim Şarkıydı-N


Hiç değilse arada bir olsun bazen
Belki karmaşık bir şarkı
Sen başla ben eşlik edicem
Ruhunu duyabilcek kadar içten söylüyor

Durma devam et kaldığın yerden
Yada boşver ,
Bu da yarım kalsın.


Yalanlarken herşey daha güzel
Özgürlük falan işte
Sen seversin böylelerini


İyiki varsın.
Yoksa kimin üstüne kusardım bu sözcükleri.



">

Not: Ya bu geçtiğimiz salı günkü gossip girlün bitiminde çalan çok güzel bir şarkı vardı. Onu bulan yada bilen çok aradım ama bulamadım bıraksan 5 dakikaya ağlıycam yani bulamadım diye.Bulursanız felaket sevincem my girl müydü birşey girl sözlü güzel birşeydi gitar falan felaketti :( neyse ben şimdi Anıtla gidiyorum döndüğümde yazarım saçma sapan bir sürü birşey xD Anıt arabasıyla alcak hava atmak gibi olsun çünkü arabasıyla kimse beni almamıştı :(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

çok mantıklı