2 Şubat 2010 Salı

Gugılda Arama Beni, Ben Bir Göz Kırpması Uzağındayım

Bende diğer blog yazarlarına özendim ve sayfama google analytics ekledim. Bayağı eğlenceli size şimdi beni gugıladan hangi Anahtar kelimelerle arayıp bulmuşlar onlardan bahsediceğim ben çok güldüm içerikle alakası olmayan şeylerde çıkmam çok önemli.


1. altı yıllık sevgilisinden ayrılmış kaltak
Şimdi hangi akıl mantık sahibi böyle birşeyi gugıla yazma gereği duymuş olur cidden merak ediyorum. Ama sanırım bu kaltak arkadaş bunu yazıp bulmaya çalışan arkadaşın terkeden sevgilisi.Burdan o arkadaşa diyorum ki gugılda arama bu kızı bulamazsın.

2.ben nasıl konusuyorum hayret bisi ya
Evet sen nasıl konuşuyorsun be arkadaşım.Vermesinler senin eline klavye.

3.bir ayı bitirdik sevgilim
Canım.... Ne romantik ya. Ama sevgiline söylesen gugılın bunu bilmeye ihtiyacı yok emin ol ki.

4.hayvan olarak gelirim

Hayvan olduğunu hepimiz anladık zaten. Ama bunu gugılda ilan etme ve çek patilerini klavyeden hadi oğlum , güzel oğlum.

5.küserim valla şarkısını dinle
ehehe valla bende dinlemek isterdim ama benim sayfamda yok öyle birşey. Ne bu ya böyle şarkı mı var bay keko xD

6.ne dediğimi bilen site
Yine mi sen !!!!

7.sevgilim bana çok uzak davranıyor
Aşk bitti sinyallerinin sesini duy artık be güzelim. Ya da o uzaklaştıysa sen yakınlaş. Erkek milleti hepsi aynı. Bak amuda kalkıp düşünmeyen var mı ?

8.soğuk sevgili

Eğer erkeksen sevgilin firijittir eğer kadınsan sevgilin gaydir. Yada artık bitirmelisiniz bu ilişkiyi. gugıl size pek yardımcı olamaz.

9.yüzeyde anlaşılabilir bir yalan

Kelin merhemi olsa kendi başına canım ya. Ben söyleyebilsem cidden yardım ederdim ama yok beceremiyorum yalan söylemeyi. En yakın arkadaşım Naylon ''Off Voodoo çok fazla dürüstsün'' dedi.Hakaretti bu sanırım. Kendine göre o da haklı fazla dürüstlük günümüz insanının kaldırabilceği birşey değil.

10.ing ruh,ing sende,voddooi ng, vodoo şng,vodoo ing,voodooing, voodoo-ing

En sonunda 545456465 denemeden sonra klavyeyi öğrenmiş ve blogun adını yazmış olmandan dolayı azmin ve istikrarın için teşekkür ediyorum arkadaşım.Oh be xD


Bunlar 74 tane ama o kadarını yazamam çoğu içerikle ilgili ama çok eğlenceli. Bazıları küfür yazıp beni bulmuş o yüzden utanç duydum ben şurda bir iki kere küfür etmişimdir o kadar yani.

15 saat uyumuşum hala uykum var diyebilirim ama şimdi tatil ödevlerimi yapmam gerek hepinizi öptüm çomçok.

1 yorum:

çok mantıklı