28 Şubat 2010 Pazar

Güzel Bir Gün Ölmek İçin....

Sabah sınavım var millet ! ben saat 01:20 civarı işte ne yapıyorum burda. Şimdi yarın sabah uyandığınızda benim biricik Voodoo'm nerde acaba ? diye sormamanız için(hemende kendimi birşey sanmasam keşke ama öyleyim lan çok kıymetliyim hiç mütevazi olamıycağım) söylüyorum.

1.Sabah sınavım var

2.Sınavdan sonra çok kısa bire vakit içinde hazırlanıp pskiyatriye gitmem gerek.

3.Her ay sırf 40 lira taksi parası veriyorum içim acıyor yetişcem diye.

4. Pskiyatriden sonra biraz tütsü, mum ve şifalı taş alcam.

5.Dosta uğrayıp Druidlerden Yürüttüğüm Popüler Büyüler kitabı var mı diye sormam gerek yoksa getirttircem.

6.Dua edelimde film alcak param kalsın.

7.Yarın döndüğümde süpersonik şeyler yazmak isterim

8.Taaakatim olursa tabi.

9.YAzarsam bu yazı kendi kendini imha edicektir.

10.İspanyolumla yarın konuşamıycam kısmet artık annem zaten buna hazır değil xD

7 yorum:

  1. hadi bakalım, herşey gönlünce olsun...

    YanıtlaSil
  2. Güzel bir günde yaşamak gerekir.

    Ölmek değildir ömrümüzün en feci işi;
    Müşkil budur ki ölmeden önce ölür kişi..

    YanıtlaSil
  3. eheheh merhaba meleklerim (: uyumadan yorumlarınızı cevaplamak istedim xD

    şimdi ilk olarak Evrenciğim canım ciğerim druid büyüsü yapıp girdim sınava bileğimdede şans bilekliğim vardı sence nasıl geçmiştir ? xD

    halimcegüncem (: çooook yoruldum ve işgüzar babam yüzünden başıma neler geldi bir bilsen :(

    profesör başlık bulamadım napıyım xD

    YanıtlaSil
  4. Bugün 1 Mart.. Takvime göre mevsimlerden İlkbahar'ın başlngıcıdır. Bugün bütün gün başlıksız dolaştım. Hava güzel. Bugün blogtaki yazına başlık koymasan da olurmuş sanarım. Çünkü baharda yeryüzü uyanır. Herşey canlanır. Diriliş vakti gelmiştir artık. Ölüm uykusundan uynıştır. (Sürçü lisanaım varsa affola..)

    YanıtlaSil
  5. profesör haklısınız tam zıt bir başlık olmuş (:

    Evren seni keserim çok güzel geçti tamam mı xD

    YanıtlaSil

çok mantıklı