10 Şubat 2010 Çarşamba

Depresyondayım: Bahanem Çok

Normalde yapmıycağım şeyleri depresyon dönemi boyunca büyük gayretle yapmaya çalışıyorum. Genelde hiç göründüğüm gibi olamadığım için, ne zaman depresyona girsem normalde çevremin bana yakıştıramadığı her boku yerim. Yolda kendi etrafımda dönerim , sanki film çekiyorum kendi çapımda birisi görse diyceğim ''Depresyondayım doktor istediğini yapabilirsin dedi'' bu olcak yani.


Kaç zamandır bir fingirdek şarkılar dinler oldum, britney spearsdan giriyorum beyoncedan çıkıyorum sonra tekrar lady gaga falan dinliyorum, bitti mi bitmedi. Geçen gün İbrahim Tatlıses dinledim ve allah belamı versin İsmail Yk'aya geçicektim ki Naylon, Dur Voodoo sen buna hazır değilsin dedi. Ama ben depresyonadayım diye itiraz etmeme rağmen tuttu beni. İyi ki de tutmuş.

Deliler gibi makyaj yapıyorum, normalde hoşuma gitmez ama beni gören 5 dakka sonra sahneye çıkcak rock yıldızı sanabilir. O kadar zıt renkler ve dikkat çekici yapıyorum ki istemeden bakıyorsun.

Son günlerde nenem gibi giyiniyorum bildiğin böyle el örgüsü hırkalar, aman efendim kot pantolonlar, eşorfmanlar...vs vs vs. Bıraksalar çanta takmıycağım. Ki takınca nasıl göründüğünü düşünmeyin korkarsınız.

Saçımı da tepeden uydurukça topuz yapıyorum, Oh tam bir ev kadını, hayattan bezmiş triplerinde. Diyorum bir ara elime bir sigara alıyım başıma bir bez bağlıyım, diğer elimde de süpürge olsun annemin karşına geçiyim kadın kalp krizi geçirsin. Ama onun için bir de karnımın şişkin olması gerek (içinde bebek).


Kaç gündür öğlenekadar uyuduğum için alışamadım sabah erken kalkma olayına, bugün gitmedim mesela okula. Aman ne gerek var Voodoo yat yarın gidersin dedim ama demez olaydım anneciğim servis saati uyandırmaya geldi. Normalde hiç adeti değildir. Gitmiyceğim ya içine doğmuş.(seçese murphy)


Neyse efendim şimdi de salak salak msn sitesi şeysinde test falan çözdüm ve depresyona girince izlenilen 8 film listemde ilk sıradaki yerini daima koruyan Bridget Jones çıktı. Ben malımı biliyorum abi. Hiç şaşırmadım o yüzden.


340 soru çözdüm ve daha çözmem gereken çoooooooooooooook soru var beynim sulandı, düşündükçede miğdem bulanıyor. Bu ilaçlar bende yan etki yapıyor....Laylaylom.


Test Sonucu:

Bridget Jones'un günlüğü
Yönetmen: Sharon Maguire, Oyuncular: Renee Zellweger, Colin Firth, Hugh Grant Sizden beklenmeyenleri hayata geçirmek konusunda üzerinize yok. Dışarıdan zaman zaman özgüvensiz ve kırılgan gibi görünseniz de, bıçak kemiğe dayandığında potansiyelleriniz herkesi şaşırtacak biçimlerde ortaya çıkıyor. Ama bazen kendinizi olmadık tuzaklara düşürüyorsunuz. Yanlış tercihler canınızı acıtıyor. Sonra oralardan kurtulmak için bulduğunuz çıkış yollarında kendinizi yeniden ve yeniden keşfediyorsunuz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

çok mantıklı