13 Şubat 2010 Cumartesi

Çok Havalı Lan Bu 14 Şubat


bugün 14 Şubat Sevgililer Günü vaooov çok havalı lan. Sevgilisi olanlar kutlayabilir sadece.Biz saplar topluluğu anca kedi ciğere bakar gibi çiftlere bakar iç geçirir saçma sapan hayallere dalarız. Hatta bazılarımız 'Ay salaklar ya ben sevgilimi yılda birgün mü hatırlıycam yaa ' diye bok atarlar. Ben yaptım ordan biliyorum. Asıl salaklık bizimkisi işte bırak mutlu olsunlar ŞİMDİLİK.


Abi ben açık oluyum bu konuda hep ayrılık sahnesini canlandırıyorum gözümün önünde. Nihahaha birgün ayrılcaksınız modunda Cadılaşabiliyorum. Bence tüm ilişkiler birgün ayrılmak için başlanıyor. Kimse sonunu düşünmeden edemiyor. Çünkü öyle yetiştiriliyoruz. Hayal kurmamız hep kısıtlanıyor, hep olumsuz yönünden bakmamız tembihleniyor. İlişki doyumsuzca yaşanmıyor. Sadece romanlarda yaşanıyor mükemmel aşklar.Romeo ve Juliet,Catherine ve HeathcliffTomas ve Tereza.....


Bence aşk için ölünmez, en güzel örnek Şah Cihan ve karısı Mümtaz Mahal. Gördüğüm en kayda değer aşk. Aşk için yaşayanların öyküsü. Şah Cihan karısı ölünce Tac Mahal'i yaptırır hatta sarayın Tac Mahala'e bakan odasında yaşar ölene kadar. Her sabah karısının görkemli mezarına bakar, her gece yatarken onu düşünür. Ama ölüm aklında hiç yoktur. Onlar yaşadıkları anlarda aşklarını en anlamlı şekilde değerlendirmişlerdir. Birbirilerini sonsuza dek sevmişlerdir.....



Aşk güzel. Issız bir adada iki kişi aşık olmaz aşık olmak için en az bir 3. kişi gerekir. Aşk bir seçimdir.En gerçeğini seçmek.... Gerçek işte. Duyguları gizlemeden en ufak şüphe olmadan yaşanan gerçeklik. Gözlerine baktığında arkasında başka bir kadın silüeti olmadan görülen ayna işte. İhanet olmasın abi işte. Madem aldatma düşüncesi var aklında, yol açın o zaman. Kimsede size neden demez. Ama oynamayın işte. Gerçek yaşayın.



Gerçek yaşayın... Gerçek...Başka birinin gözleriyle görmeyin ilişkinizi kirletmesin başkasının gözleri.O gözler girince, aklınıza düşürüyorlar olmuyor o zaman.



Hepinize mutlu bir sevgililer günü...


11Martıda Yalnızlar günü ilan edelim. 11 benim uğurlu sayım. En yakın 11de mart ayında :P


Biz bugün kız kıza gezicez yuppie laylayloy xD

Not: Bu şarkıda tüm özgür kızlara gelsin yalnız kovboylarda dinleyebilir :P



">

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

çok mantıklı