21 Şubat 2010 Pazar

Komik Aşk-tı

Biliyor musun ? Ne farkettim?
Ben hep çok konuşuyormuşum
Sen hep çok susuyormuşsun
Bir an tarafsız baktım ikimize

Gerçekten kötü bir çift olurmuşuz
Ben o gıcık tipli kız olurmuşum,
Hani sürekli konuşan ''Aşgıııım'' diyen
Sende hep o pısırık erkeklerden olurmuşsun,
''Tabi aşkım, hemen aşkım'' diye onaylayan.

Aşk bizi bozarmış,biz olamazmışız.
Olamadık zaten de,ben saçmalıyorum yine.

Belki...
Ne belkisiyse, ''Olamaz''larla dolu bir ilişkiye...

Çok depresifleştim bu son günlerde,
Biliyorsun yazmam bu şekilde.

Aklıma gelmişken;
''Çok sivri dilliyim,özür dilerim''demiştim, zamanın birinde
''Alıştım artık,her zamanki sen''demiştin ya o zamanın birinde,
Çok üzülmüştüm işte o zaman.


Çünkü duygularımı gizlemek için bir karabasandı o dilim,
Yoksa kalbimdeki gerçekleri görebilirdin...


Not:Bir yazının kahramanını asla bir kadın doğurmaz.
">

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

çok mantıklı