26 Şubat 2010 Cuma

Uluslararası İlişkilerdeyim

It's My Time şeyine katıldım diyordum ya. Oraya kendin hakkında birşey yaz kısmına ''Jesus Loves you'' yazdım. Her neyse abi italyan bir hatun adı Angelica. bana ilk gün oy verip amanında yorumunu dallandırıp budaklandırıp ''Sister'' dedi sonunda bana. Aynı dinin mensubuyuz sandı.

5 dakka geçti profilimde bana bir çemkirdi işte sen dini kullanıyorsunda şöylesinde böylesinde aslında İsaya inanmıyorsunda falan demeye başladı.Bende dedim ki buna yok valla İsaya inanıyorum onu seviyorum falan ben inançlıyım falan fişmekan. Karı inanmadı ben burda müslümanlardan oy almak için Allah yazıyormuyum da vay efendim sen nasıl yazarsında.

Laaaan Angelica ayağını denk al dedim ''Careful what did you say!!'' dedim.Sonra bir arkadaşımız araya girdi.Ben Voodoo'yu tanıyorum.o çok kiliseye bağlıdır mağlıdır sıktı birşeyler.

Neyse işte o da italyan ya ekledim facebookdan bunu.Sonra yatıp zıbardım tabi.Bu benim duvarıma yazmış işte nerdesin konuşmamız gerek gibisinden.

İşte konuştuk özür dilerim Voodoocum bilmiyordum ailenin müslüman olduğunu bende aynı şekilde ortodoksum ama yaşadığım şehirin çoğunluğu katolik olduğu için çok zorlanıyorum.Hea Angelica sen mi ben mi düşün artık dedim. Olayı bir anlattım sanırsın beni harbi hristiyan.

Sonra yazmış benim It's My Time profilime ''Sana kocaman bir italyan kucaklaması Voodoo, çünkü 'Sen çok güzelsin ve tarzına bayıldım' :)'' yazmış. Bende aşağı kalır mıyım hiç? yazdım aynısını ''Sana kocaman bir Türk kucaklaması çünkü 'sen gördüğüm en güzel ve en sevecen gözlere sahipsin' (: '' diye xD

Öyle işte lan resmen şu an karıdan tırsıyorum. Bir çirkef ohooo seni beni keser. Yok arkadaş bunların din takıntıları var.İstediğin dine inanamazsın bile. Deistim de geç en iyisi.

Bugün Ankara'ya bir yağmur yağdı . Boyum 1,65 ama belime kadar ıslandım. Altyapı yok. arabalar otobandaymış gibi basıyorlar, her yer su birikintisi. Ağzıma sıçıldı.Bir de bu yağmur hiç mi taksi olmaz anasını satıyım elime kaldırdıklarımın hepsi suratıma su sıçratıp geçtiler yanımdan.

Neyse ya çok bıdı bıdı ettim. Öpüldünüz.

2 yorum:

  1. Ankara'nın susuz yzlvrını anımsadıkça varsın yağsın yağmur. Eskiler rahmettir der yağmura. Daha bvelki nisan yağmurlarını göreceğiz. Yaz yağmurları şimşekli ve gök gürültülü olur. Ama ben hep muson yağmurlarını merak etmişimdir hep. Hindistanda muson yağmurlrı başladığında bütün köylüler yağmurun altında sırımsıklm tepinirler. Dans ederler. Bereket tanrı onlara kucağını açmış gibidir. İşte o zaman aşk romnları yazılır.

    YanıtlaSil
  2. Ayaklı Vikipedi gbisiniz efendim xd

    YanıtlaSil

çok mantıklı