2 Şubat 2010 Salı

Bu Gece Gökyüzü Delindi Sanki


Saat bilmem kaç
Sağ alt köşeye bakmaya üşeniyor gözlerim
Ankara'da yağmur var fazla fazla
Bulutlar ağlamıyorlar sanki
Birisi gökyüzünü delmiş bence
Dışarda olmak istemezdim şimdi

Ben yağmuru sen olmayınca sevmemde zaten
Dün gece rüyamdaydın yine
O kadar az geliyorsun ki rüya bile olsa
Her anını unutmamak için uyandığımda not alıyorum sevgilim

Bu sefer sonu çok güzeldi
Saat 5e 5 kala bitti
Keşke daha devam etseydi
Ağlarken beni arzulaman çok romantikti

Ne zamandır günlük yazmıyorum sevgilim
Belki bu rüyayı yazarım şimdi
İyi geceler...
Ben ninni söyleyemem ama sen söylemişcesine dinle sesimi.

''Hata bile olsa çok güzelsin''

">



">



">



">


Not: Evren açamadığın için aynı şarkıya 3 ek daha yaptım elbet birisi açıcaktır xD

3 yorum:

  1. Müzik çalışmıyor.

    O yüzden metini okumadım da.

    Çalışsın, müzik eşliğinde okuyacağım.

    YanıtlaSil
  2. Yağmurlrla gelen sevgi bereketi gibi bir şiir..

    YanıtlaSil
  3. @Evren birisi elbet açar açmazsa şarkının ismini söylerim ama söylemek istemiyorum açar yaaa xD

    @Profesör eskisi kadar duygulu yazamıyorum saçmalıyorum aa (:

    YanıtlaSil

çok mantıklı