23 Şubat 2010 Salı

Esirger Gökyüzü Sonu Bilinmeyen Alacakaranlığı...

Çölde Çay filmindeki gibi hastalıklı bir ilişkimiz vardı
Ezberbozardık çöl gibi.
Serinlemek için ateşe atlardık.
Birbirimize yabancıydık ama birlikte olmadan yapamıyorduk
Varlığını hissetmesem uyuyamam demiştim...


Nerde olursan ol;
İster nefesin nefesime karışcak kadar yakın,
İster 8 ışık yılı kadar uzakta...

Herkes sustuğunda,
Kalbim kalbinin çarpışını duyar.

İsa'nın çocuklarıyız biz.
Birimizin kalbi dursa,diğerimizinki de susar.

Beraberken mutsuz olsak da, bizi bağlayan bu hastalıklı bağ kopamıycak kadar güçlü...


-Kendinden başka hiç kimseye ihtiyacın yok.
-Sen kimsesiz olabilirsin ama ben sensiz olamam.


-Benim için sevmek,sadece seni sevmek....


Not: Çölde Çay filmi gerçekten çok garip. Kendimi falan gördüğümü söyleyebilirim.Eski sevgilim aklıma geliyor, biz gerçekten hiç sevmiyorduk ama birbirimizden de kopamıyorduk.Çok garip birşey tıpkı bu film gibi. İki yabancıydık.Teomanın şarkısındaki gibi....


Sonra işte Pamela'nın eğer dinlersen şarkısı geliyor kulağıma



''Sana aldığım tişörtü hiç giymedin
Sevdiğim insanları da pek sevmedin
Beni sevdiğini söylerken hep onu istedin
Zaten benim kim olduğumla hiç ilgilenmedin''


gibi gibi.... İşte böyleydik bizde. Yazık olmuş ikimizede. İşte burda devreye giriyor kocaman bir keşke. Keşke hiç başlamasaydık.

Burdan da Hipokondriyak şarkısına atlayıp allah belanı versin diyebilirsiniz.

Ha birde o Voodooyu yeni yaptım. O 'A' harfini çok dikkate almayın.Özel bir nedeni yok.Ahmede yaptım falan diyebilirsiniz.

2 yorum:

  1. "Nerde olursan ol;
    İster nefesin nefesime karışcak kadar yakın,
    İster 8 ışık yılı kadar uzakta..."

    Bu dizeler yazının diyogonel anlamını en iyi bir şekilde ifade etmiş sanırım. Makro ve mikro değerlerde sevmenin ve sevilmenin kodlarını bu dizelerde bulabiliriz. Ne yazık ki bu yazının muhatabı biz olmasak gerek. Kimse bu yazının muhatabı, yazanı hayal kırıklığına uğratması hiç de adil bir davranış değildir.

    YanıtlaSil
  2. Aslında izlediğim bir filmi gördüm kendi hayatımda eski sevgilim için falan değil bu yazı. Kimse için değil aslında.Filmdeki karakterlerin ağzından yazmaya çalıştım. Ne hissettiklerini hisssedebilcek kadar çok şey yaşadım çünkü ve gerçekten hayal kırıklığına kimse uğratmadı beni. Kimse hakkında gerçek bir hayalim olmadı çünkü (: yorumunuz için teşekkür ederim çok mutlu etti düşünceleriniz beni (:

    YanıtlaSil

çok mantıklı