27 Şubat 2010 Cumartesi

Meditasyonlu Günlere Geri Dönüş...

Öncelikle yazıma başlamadan önce Evren'in blogunda benim için izlediği (aslında zorlama yoluyla izlettiğim) Sid and Nancy filmini izleyip paylaştığı için teşekkür etmek istiyorum. Bakınız burda Tık!

Şimdi ben Druidlere falan bir ara çok sarmıştım.Büyü falan yapmaya çalışıyordum.Meditasyon yapardım,Astral seyahatlere çıkmaya çalışırdım vesaire vesaire kısaca ruhani işlerle iç huzurumu sağlardım. Son zamanlarda yine başladım.

İşte internette araştırıyordum.Birçok sitede ''Aşk Büyüsü'' ,''Hoşlandığının kendine aşık etmece büyüsü'', ''Terkeden sevgiliyi geri döndürmece büyüsü'' adı altında bir sürü şey yazılmış çizilmiş.Gerçekten çok şaşırdım.İnsanların bu derece sapkın ve saçma umutlara kapılmasına.

Düşünsenize birisini büyüyle kendinize aşık ediyorsunuz.Tanrım ne kadar korkunç birşey.Normalde sizi sevmiycek insan büyünün etkisinde size tapıyor.Ne kadar mutlu olabilirsiniz ki.Yaşadıklarınız ne kadar gerçek olabilir ki.

Ya da bu büyünün size yapıldığını düşünün.Siz ömrünüz boyunca dönüp bakmıycağınız birine aşık oluyorsunuz.Duygularınız bir başkası tarafından kontrol ediliyor.Kendiniz değilsiniz,bedeninizi ve ruhunuzu bir başkası kontrol ediyor.Korkunç ve canice.

Burdan büyü yaptırmak isteyenlere söylüyorum.Size yapıldığını farz edin! İster miydiniz?

Ben mesela büyüyü kendime yapıyorum.Aman güzellik büyüsü, aman yaşlanmama büyüsü falan filan. Ha işe yarıyor mu ? Kısmen diyelim ben çok iyi odaklanamıyorum çünkü.düşünce gücünü kullanabilmece aslında.Evren sonuçta düşünce gücümüzle varoluyor onun frekansını yakalayabilirsek istediğimizi elde ederiz...

4 yorum:

  1. Belki de karşında duran aynanın büyüsüne kapılmak gerekebilir. O zamana kendini bulursun sırlı bir aynada. Bütün sırlarınnı karşında duran aynadaki ikizinle paylaşman gerekebilir. IArtık kendi kendine konuşma vaktin gelmiştir. Bu varolmanın kanıtıdır adeta. Çünkü varsın ve varlığın karşında gülümsüyordur. Artık hiçbir büyü, hiçbir tılsım, kem gözler, etkilemez seni. Çakma büyülerden kurtulman için aynaya bak düşüncelerin, duyguların, zekan, aklın, güzelliğin senin için yeterlidir.

    YanıtlaSil
  2. büyünün etkisinde olduğunu anlayamaz ki insan. gerçekten çok kötü bir durum kimsenin başına gelmesini istemem.

    YanıtlaSil
  3. Evren'le başlayıp Evren'le bitirmişsin :) Şık durmuş :) Ayrıca önerdiğin filmi zorla izlemedim, isteyerek oldu :) Valla sen olmasan 1986 yılındaki filmden hayatta haberim olmazdı.

    Büyü konusunda ise inanmıyorum büyüye :) Var mıymış öyle bir şey :D

    YanıtlaSil
  4. eski filmleri ablana sor diycemde benden büyüksün be Evren xD

    Büyü olmaz mı ? Merlin dizisindeki kadar kolay olmasada gerçekten var büyü diye birşey doğru düşünce, zihin gücü ve benzerleri. Druidleri araştırırsan neler çıkıyor xD

    YanıtlaSil

çok mantıklı