24 Şubat 2010 Çarşamba

İyi Günlerim de Oldu...

Bugün okula gitmedim. Zaten kafamı esiyor gidiyorum kafama esiyor gitmiyorum.Dün gece ki gece bile değildi alttaki yazıyı yadım ve uyudum.Sabah 10da falan kalktım tabi 5de çalan alarmı 8 kez erteleyip uykunun baskın çıkmasından sonra.12 saatden fazla uyuyup hala yorgunsanız uyumaya devam edin.Ben öyle yapıcam.


Kaç aydır alkollü içicek kullanmıyorum. Anti-depresanla etkileşimi var diye.

Birde bir alttaki yazıda eski sevgilimi özlemişim gibi ifadeler oluştu. Ama hayır özlemedim. Sadece çok yalnızım ve bu hayatta en çok eğlendiğim zamanlar onunlaydı. Gerçekten.Aklıma ne gelse sorgulamadan yapabilen bir insandı. Dün tek başıma cafede otururken, gözüm telefonuma takıldığında geçmişe gittim resmen. Karşılaştırmalara başladım istemsiz.O'nunla koşardık, sürekli hemde...Ama Taboo olsa yerinden kıpırdatamazdınız.Çok denedim koşmaya çalıştıkça bana zıt kuvvet uygulayarak kendine çekti ve yerimde durdurdu.

O genelde beni hep dikkat çektirmemek ve korumaya programlanmıştı.Elmas gibi korurdu. O ise çok rahattı kimsenin zaten bizi umursamadığını düşünürdü. Haklıydı da aslında.

Bir kere akşam 9'da Kızılayda o saatte tezgahlar kurulmaya başlar genelde.Ben Dost'un vitrininde High School Musical'ın afişini görmüştüm. ''Hey O, hadi dans edelim filmdeki gibi'' dedim dans ettirmeye çalıştım ama en son yere düştüğümüzde bu çabamın boşuna olduğuna farkettim ve gerçekten çok eğlenmiştim yere düşünce. Komikti. Hava buz gibiydi biz yerde sürünüyorduk.


Bunu Taboo'ya yaptırmaya kalksam. ''Bebek misin sen'' ''Offf saçmala'' diye bütün hevesimi kırardı. Onun yanında hep Olgun Kız taklidi yapıyordum. En sonunda bu olgunluğumdan sıkılıp ''Of kendin olsana'' demişti. Eeee tabi Olgunluk diyince bokunu çıkartıyordum. Ağzına sürekli sıçan ''AA nasıl bilmezsin, offf çocuk musun?'' diyen bir kızı kimse sevmezdi zaten xD


O, benim en güzel zamanlarımdı. Yaşadıklarımızı anlatınca herkes ayy özentiler falan derdi. Hiç özenti olduğumuzu düşünmüyordum. Aksine bizim gibi olmak istedikleri için bize özentiler dediklerini düşünüyordum. Öyleydi çünkü, kendileri yapamadıkları için yapabilenlere bok atmaktan başka birşey yapmayan mutsuz ve ezik insanlardı onlar.


Genelde hep öyle olur oturdukları yerden çok konuşan boş insanlardır. Eğlenenlere ve eğlenmeyi bilenlerden nefret eden, sosyalist, marka düşmanı, ''Hey bana bakın ne kadar marjinalim'' triplerinde olan, ufak beyinli insanlardır. Bırakın öyle sansınlar xD


Öyle işte... Gece rüyamda iki kardeşim oluyordu. Erkek ve kız bebek. Erkek olanı kucağımdan indirmiyordum. Adını ''Mozayik Sevgilim''in adı koymama izin vermişlerdi xD Normalde çoluk çocuk hiç sevmem, sürekli ciyaklayan şeyleri hiç sevmiyorum. Genelde kız bebekler öyle oluyor.


Son zamanlarda herkes ''Bitanesi'' diye hitap ediyorum. Dershanede bir soru soruyorlar ''Bak bitanesi bunu burdan şunu şurdan... Anladın mı bitanesi'' modundayım. Çok gıcık bir durum.


Konuyu yine saptırdım. Öyle işte.Ben hep konuşuyorum. Ben hiç susmuyorum. Anlatmayı çok seviyorum. Ama yanlış anlaşılmaktan çok korkuyorum. Bu arada arkadaşlarımı çok özledim.Dün birisi beni ziyarete geldiğinde(okuldan falan arkadaşlarım dışında bir çevrem var) çok mutlu oldum. Gerçekten birileriyle ortak birşeyler paylaşmayı özledim....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

çok mantıklı