6 Aralık 2009 Pazar

Al İşte Yine Mahvettin Sözcüklerinle

Öyle bir Ahh var ki içimde
Onu suratına kussam keşke
O kadar sığsın ki yada
Yüzeye o kadar yakınsın ki
Bir şınorkele ihtiyaç duymadan nereye gittiğini izleyebiliyorum
Bu seni rahatsız ediyorum değil mi küçüğüm
Emin ol yüzeye çıkmaman da beni
Yada
Seni çıplak gözle görebilmek
Ben kolay olan hiçbirşeyi sevmiyorum sevgilim
Elde edilesi kolay şeyler çok sıkıcıdır
Tıpkı sen gibi
Tanışmamızı hatırlatırım
Zor sanmıştım
Dünden razıymışsın
Her neyse bilirsin geçmişi kurcalayıp bok atmayı sevmem
Zaten kurcalasaydım
''Eski sevgililerinin nesini seviodun '' tadında bir soru sorardım
Ve zaten biliyorsun
Ölmek için yaşadığın gibi
Ayrılmak için başlıyorsun ilişkine
Sende kendimi görüyorum
İlişkinin başında sonunu konuşurum
Anime dostum bana ruhumun ne kadar karamsar olduğunu söyler her defasında
Ama biliyor musun niye böyle diyor
Çünkü henüz siz tanışmadınız
Karakterinin de ruhununda ağzına sıçıyım olur mu sevgilim
Bu karamsarlığını da çok rica ediyorum götüne sok
Cidden çok kızdım ama orda cevap verseydim seviyesizleşcektim
Biliyorsun kızınca sevgilim diyorum
Şimdi sen kaldıramazsın ciddiye alırsın sonra umutlanırsın falan sevgilim
Ya harbi siktir git ya cidden bak
Amına koyuyum dedin ya sevgilim
O yürek var mı sende ya
Orda gel de koy diyesim geldi de
Biliyorum orospu sanardın hemen
Çünkü sen süpersalaksın
Neyse işte bak gene sıçtırdın batırttın bana güzelim yazıyı of ulan off


Not: Ulan hala kızgınım ha !! off ben gidip bir pencereden falan bağırıyım yoksa rahatlayamıycağım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

çok mantıklı