25 Aralık 2009 Cuma

Hala Hayattayım Ama

Artık iyi insan lafın üstüne mi gelir yoksa havhavı an çomağı hazırla mı dersiniz bilemiyceğim ama dün alttaki yazıyı yazar yazmaz bahsi geçen Ahmedim ,evet ona bir tek ben Ahmedim diyebilirim, mesaj attı. Benim suratımda güller açtı tabi. Gecenin bir körü yeni yılla ilgili konuştuk az biraz. Almanyaya gitmişti sevgilisi ordaymış ayrılmayı falan düşünüyormuş ben biraz yok ayrılma sakın dedim falan ama hayırlısı be abi. Dün gece benim yapmadığım ödevden moralim çökmedi tabi altıüstü bir ödev amınakoyum ne yani. İşte Ahmedimde gül gül öldürdü bir iki anısını anlattı yılbaşı kutlamalarına dair.Tabi ki size anlatmıycağım this is secret diye kendimi parçalamıycam ama anlatmıycam özelimiz olsun lan.


Sonra asıl olayı anlatıyorum. Eve geldim 3 gibi. Dershaneye gitcem bir baktım evde kimse yok. Çok sade giyindim ama çok çekiciydim ha. Böyle beyaz askılı bir body giydim. Evet lan ne var yani kış diye giymiycez mi. Sonra şu vücuda yapışan siyah kotpantolonumu giydim deri montumuda alıp çıktım. Ama dur işte asıl olay burda. Ben evde kimsenin olmamasından faydalanıp arabanın anahtarı aldım çıktım abi. Babam bana 12 yaşımda araba kullanmayı öğretmişti. Daha ehliyete başvurmadım ama kısmet yakındır başvurmam. Neyse işte ben anahtarı aldım çıktım dershane uzak değil yürüyerek 10 dakka ama olsun. Bindim arabaya yüzüklerimi taktım parmaklarıma sanırsın araba yarışlarındaki o sexy hatunlardan ama altıüstü dershaneye gidiyorum. Açtım ''Muse-Sparks'' çalıştırdım arabayı ama çok pis gergindim. Geri kapattım kontağı. Sonra dedim kendi kendime Hiçbirşey olmıycak ''Bas gaza Voodoo Bas gaza'' tadındayım.Neyse abi bindim çalıştırdım arabayı çıktım otoparkdan caddeye caddeye çıkarken tek şansınızın sağ taraf olmasına rağmen sağ sinyal verdim.

Sonra çıktım sokağa dönerken sinyal vermeyi unuttuğum için arkamdan arabesk şöforler kornalarına abandılar sağa çekip bi güzel levyeyle inip ağızlarını burunlarını kırmadım tabi. Ne var be diye Elimi kaldırdım. Adam peh dermişcesine yörüüü gett kadın hareketi yaptı bana. Bastım o sinirle gaza sonra hemen yavaşladım. Bünye alışık değil. Sonra diğer caddeye çıktım sola karşıya geçmem gerek ve çok başarılı bir şekilde geçtim tabi.

Bizim dershanenin önündeki çakal sürüsünün kafaları hemen bana çevrildi.Ben arabadan indim ama sanki Charlize Threon iniyor amınım. ''Lan oğlum kızı gördün mü arabayla geldi lan, bizim peder vermiyor bile'' diye aralarındaki konuşmaya kulak misafiri oldum bir de. Bizim bir tane güvenlikçi var ''Oooo hayırdır Fransız'' dedi. Bana hep Fransız diyor.O dershane için fazla medeni kalıyorum abi.''Ya nolsun çok trafik vardı'' dedim. Dalga geçtiğimi bildiği için güldü. Sonra ders bitimi beni görceksiniz ''Eve bırakıyım mı seni ?'' triplerine bir girdim sanırsın yılların usta şöforü.Sus lan salak karı zaten ehliyetin yok. Zaten kimsede binmedi abi. Bindim arabaMA geldim. Babam gelsin itiraf edicem suçumu. Tabi bu ceza alcağım anlamına da geliyor ama kısmet be abi.


Not: Kendimi ve kalbimi seviyorum bir daha illegal birşey yapmıycağıma dair Devletime söz veriyorum. Ayrıca ehliyeti bakkaldan almadım lan güzel kullanıyorum işte niye kadınları ezikliyorsunuz itoluitler !

7 yorum:

  1. ee benim yazdığım yorum nerde???

    YanıtlaSil
  2. neyse bi daha yazayım.
    cıks cıks cıks oldumu voodoo
    bir tanıdığımızın oğlu 15 yaşındaydı ve üç arkadaşıyla birlikte araba kazası geçirdiler ikisi çok kötü yandı,tanıdığımızın oğlu öldü,arkadaşı hem yanık kemde kırıkları bacaklarını dizden kestiler yanıktan dolayı kırıklarını tedavi edemiyorlar,durumu çok ağır ve kritik üçüncü çocuk biraz daha iyi ama onunda durmu pek parlak değil.
    Yapma voodoo sen kendine güzensen de karşındakini bilemezsin.

    YanıtlaSil
  3. başınız sağolsun ve çok geçmiş olsun myhoş zaten bende bir daha cesaret edemem. Hep bu kullandığım ilaçlar yüzünden oluyor.Psikiyatriye söylemeliyim yan etkileri :S

    YanıtlaSil
  4. Amannn haaa dikkatli olalım. kazalar saniyelik oluyor. Amannn amannnn..

    YanıtlaSil
  5. yok şu ehliyeti alıyım ondan sonra bir daha yok yani hele ankarada allah korusun

    YanıtlaSil
  6. Gayet güzel yapmışsın bende yaklaşık olarak bu yollardan geçmiş biri olarak seni takdir ediyorum. Ara ara arabayı çalmadan şoför olunmuyo abi ya:)) Ve yazın çok keyifliydi. Okurken kafamda canlandı olanlar:))

    YanıtlaSil
  7. yiğit bir sen destekçi çıktın be abi (: bir de yaşlanmışcasına gençlerin önünü açalım edasıyla konuşmana bayıldım şu an (:

    YanıtlaSil

çok mantıklı