17 Aralık 2009 Perşembe

Erkeklerdeki Egoya Hayranım

Ah blog ah bir sinirliyim ki sorma gitsin . Panter gibiyim şu an avımı parçalamayı çok istiyorum.Alex dedik ruh ikimiz dedik herif ırz düşmanı çıktı. Dershaneden tın tın tın gelirken kulağımda kulaklık var kimseyi duyma ihtimalim yok. Sanırsın klip çekiyorum mirkelam gibi yürüyerek. Bir de montun şapkası at gözlüğü gibi arkadaş sağdan soldan kimseyi göremiyorsun.

Neyse azizim. Asıl konu Alex benim arkamdan gelip kolumu tutunca ben çığlık attım. Yüzünü görmesem ''İmdaattt sapııık!!!!!!'' diye bağırmaya devam etcem yani. O derece ıssız bir sokaktayız.Bir de karanlık anasını satıyım. ''Ne yapıyorsun sen? '' diye sordum hafif öfkelicene.

Alex:''Neden benden kaçıyorsun?''
Voodoo: ''Eve gidiyorum kimseden kaçmıyorum.''
Alex:''Dalga geçmenin sırası değil.Artık''eskisi'' gibi samimi değiliz.''
Voodoo:'' Ne saçmalıyorsun ne eskisi gibi ben gayette eskisi gibiyim.''
Alex:''Eskiden bana bağırmazdın.''
Voodoo: ''Şimdi de bağırmıyorum!''
Alex: ''Emin misin?''
Voodoo:''Off çok sıkıldım. Ne istiyorsun yani?''
Alex:.......
Voodoo:''Madem bişi demiycektin niye eşkiya gibi yolumu kesiyorsun a gerizekalım hadi iyi akşamlar sana H.Teyzeye selam söyle.''
Alex:YA bi dur!
Tam arkamı dönmüş hızla uzaklaşmaya çalışırken kolumdan tutup öpmeye çalıştı itoluit.Neyse ki kafamı çevirdim.
Voodoo: Sen kendini ne sanıyorsun!Ne yapıyorsun gerizekalı!! İki yüz verdik diye hemen sana aşık olduğumu mu düşündüm dangoz!!!.
Alex: Ama.. Ben... beni sevdiğini düşünüyordum...
Voodoo: Hahayt beyfendiye bak seeeen. Hangi yüzyılda yaşıyorsun oğlum sen. Dostumsun iyi arkadaşımsın dedim diye mi bu öpmeye kalkışmalar çok film izliyorsun herhalde.Yürü git rezalet çıkarttırma bana akşam akşam.
Alex: Ama ama...
Voodoo:Ne ama amaa?
Alex: En yakın arkadaşınla çıkıyorum diye kıskandığını düşünmüştüm.O yüzden konuşmuyorsun benle sanıyordum.
Voodoo: Ne dedin ne dedin ben mi kıskanıyormuşum bi de ahaha güldürme beni. Hatta güldür beni. duyduğum en saçma şeydi.AyrıcA kıskanıyorum diye sen öpünce kıskanmıycağımı mı düşündün. Tam gelişim bozukluğusun cidden. Git sevgiline sor sen asıl benmiymişim kıskanan. Senle konuşuyorum diye hayatı burnumdan getirdi.Şimdi ağzımı bozdurmadan siktir git !
Alex:......
Voodoo:Neeee var?
Alex:Özür dilerim...
Voodoo: İyi!.
Alex:Eve kadar birlikte gidelim.
Voodoo:Peki.

Tabi ben kulaklığı taktım hiç yokmuş gibi gidiyorum. Bir de öfkeliyim ki hızlı hızlı koşar adım gidiyorum.Yuh dedim bu nasıl bir ego kendini ne sanıyor acaba. Her konuştuğu kızı kendine aşık mı sanıyor hayvanoğlusu.Tüm erkekler böyle arkadaş bir değil iki değil. Ohh genellemenin kralını yaparım arkadaş. Her 5inden 4ü böyle olunca genellemenin amına korum bile o derece.

Hayır yani tüm kızlar size aşık mı olmak zorunda. Her size yakın davranan kız sizi arzuluyor mu sanıyorsunuz?. Yuh arkadaş bu nasıl bir amuda kalkıpta düşünme durumudur.

Kim bunların beyin olması gereken yeri sülfrik asitle dolduruyor.Ve kafatasları neden sidik torbası görevinde.Ah okuyucu ahh çok kızgınım çok. Ben niye o anda bir tokat atmadım neden kibarlık ettim bindirseydim hayalarına tekmeyi al sana aşk al sana sex ağzını burnunu kırsaydım keşke ahh aahhh kesiceksin çüklerini sokacaksın hepsinin ağzına al sana sex al sana tutku ibret olcak Erkekler alemine !!








Not: Yarın psikiyatriye gidiyorum bir de gerginim sorma. Acayip heyecan yaptım.

2 yorum:

çok mantıklı