12 Aralık 2009 Cumartesi

Aslında Bir Rastlantıdır Aşk, Bir Saplantı Değil..

Özgürlüğüme acayip düşkünüm yalnız. Birisine kolay kolay aşık olamamamın sebebi de bu. Ben her zaman çıkıp gitmek isterim.Nereye gibi bir sorgulama hoşuma gitmez.

O derecedir ki rüyamda bir ata binmiştim. Gördüğüm en ihtişamlı attı.O kadar güzel bir derisi vardı ki. Sorun şu ki ilk kez eyersiz biniyordum ata sadece gemliği vardı.Çok hızlı bir attı. Ama birisi onu kamçılamaya çalışıyordu. Sanırım vahşi bir attı bunu biliyormuşcasına davranıyordum ona. O kamçılayan kamçıyı savururken çaresizce ellerimle savundum önce parmaklarım çok acıdı kırbaçtan. Sonra huysuzlanan atı ters yöne doğru çevirdim ve koş dedim. Atın ismi ''Şah''tı. Normalde komutlarda tek heceli olduğu için hayvanlara tek heceli isimler verilmez ama ben vermiştim.Bir işmerkezinin yanında yemyeşil bir yokuş vardı. Orda rüzgar esiyordu.Topladığım saçlarımı açtım. Sonra uyandım.

Aranızda rüya tabrcisi var mı bilmiyorum ama ben bunun özgürlükten başka bir açıklaması olduğunu düşünmüyorum.Onu korumak için canımın yanmasına bile razıyım.Hayatım çok dar aslında kendim ve değerlerimi sığdırmışım; bir başkasına yer yok.Arkadaşlarım... Ah beni yalnızlığa terkeden arkadaşlar. O zaman girmiş sayılmazlar hayatıma.

Aslında bir kaçış benimkisi. Aşktan kaçıyorum. İkinci bir sorumluluktan. Fazladan bir düşünceden.Yersiz endişelerden.Düşüncek o kadar şey varken neden birisini düşünüp hayal kuruyum.

Ama lanet olasıca aşk... Zaten hiçbir zaman istediğimiz bir kişiye aşık olmayız. Genelde tesadüflerin somuta indirgenmesidir aşk.Sevgililerinizle nasıl tanıştığınıza bakın.Pardon yanlış ifade ettim. Gerçek aşklarınızla nasıl tanıştığınıza bir bakın.Hanginiz ben buna aşık olucam dedi de aşık oldu. Yani dış görünüşüne bakmaksınızın; sadece ruhu sizi etkiledi.İşte aşk böyle gerzekçe bir zaman kaybından başka birşey değildir. Ne zaman kontrolü elden bırakırsınız işte o zaman korkun kendinizden.

Ve Noel Babadan isteğim bu yıl aşık olmuyum lütfen lütfen lütfen. Kimse girmesin nolursun Lan hayatıma. Nolur şu sikindirik ygs+lys'yi kazanıyım ve şu hayallerimi gerçekleştiriyim.

Hayallerin ne Voodoo?
Şşşşş daha kimse bilmiyor...

Not: Rüyamdaki at bu fotoğraftakine benziyor. Ama benziyor benimkisi buna 10000000 basar.Ve birileri yazılarımı kopyalıyor... Biliyorum....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

çok mantıklı