13 Aralık 2009 Pazar

Bazı Şeyler Özeldir.

Bunları hiç tanışmıycağımızı düşünerek yazıyorum.

1.Ne zaman bir yerde kahramanınız sorusuna rastlasam içim kıpır kıpır oluyor.Böyle sanki biri benim ütopyama giriş izni istemiş gibi mutlu oluyorum.
Hemen cevabımı da yapıştırıyorum elbet.
''Eğer bir sevgilim olsaydı kesinlikle kahramanım o olurdu.''

2.Sevgilinizi nasıl tarif edersiniz dediklerinde sanki hayatın anlamını çözmüş gibi bir edayla

''Yüzeyde anlaşılabilir bir yalan,altında aklın alamıyacağı bir gerçek.'' diyorum.

3. Aşık olduğumu anlamak için miğdemin ağzıma gelmesi yetiyorda artıyor bile.

4.Sevgilinle nasıl tanışmak istersin sorusuna cevabımı daha önce vermiştim. Raslantısal.Ama genelde aklımda hep aynı hayal var.

''Bir kitapçı yada herhangi bir sahafta ben alcağım kitaplar kucağımda tam son raftaki kitaplara bakıp kasaya gitmek üzere arkamı döndüğümde bir anda çarpışıp kitaplarımın yere düşmesi ve homurdanarak eğildeğimde onunda benle birlikte kitapları toplamak için eğildiğinde gözgöze gelmemiz ve aşık olmamız...''

5.Genelde kendimi yalnız ve güçlü hayal etmeyi seviyorum. Tıpkı bir tanrı gibi.Mantığımla duygularımı kontrol etmeyi en ufak bir ilgide süngülerimi düşürmemeyi falan istemişimdir.

6.Sol kipriklerimde su çiçeğinden kalma bir iz var. Ve bugüne kadar kimse farketmedi. Yani kimse gözlerime bakarak konuşmuyor.

7. 0,75 derecede miyop olmama rağmen inatla gözlük kullanmıyorum. Marilyn Monroe gibi inatçıyım bu konuda. O da takmıyordu 3 derece miyop olmasına rağmen. Kısık bakarak bir çekicilik kazanıyordu. Bende öyle olmasada takmıycağım!!!

8. Sağ ayak bileğimde İstanbul yazan bir dövme mevcut amma velakin kimseler görmedi(Yazın hariç)

9.Çok karmaşık bir odam var.Ama aradığımı aramadan bulurum. Ve odama biri girdiğinde anlarım. En ufak kalemin yerinin değişmesini bile farkederim.

10. Kitap okumayı seven insanlara karşı ayrı bir sempatim var. Kitap okurken gördüğüm her insana hayranlık duyarım.

11.Çocukluğumdan beri Beethoven'a taparcasına aşığımdır.Nerde duysam tanırım. Özellikle son dörtlüsünün son muvmanı beni bitirir.

12.Fantastik filmleri çok sevmem. Daha çok tarihi ve bilim-kurgu filmler ilgimi çeker.Hatta fantastik olarak bir tek Harry Potter'ı severim. Öyle böyle değil. Kitaplarını 6 kez okudum.

13. ..........................................................................................................................Bu madde hayalim içindi.

14.Kitap okurken dudaklarımın hafif aralık kaldığını tek bir kişi farketti.
Kalın

15.Kabus gördüğüm zaman dişlerim kenetlenmiş uyanırım. Tüm gün sürer acısı. Hatta çok az konuşurum o gün.

16.Kimseye sevgilim demedim hep ismiyle hitap ettim ne kadar aşık olsamda.

17.Hiç bir zaman tatlı şeyleri sevmedim. Hediye gelen çikolata yada şekerlemeleri hiç tadına bakmadan dağıttım. *Büyü yapanlar tatlıya koymasın ben yemiyorum çünkü :P

18. Yazlık ve kışlık iki parfüm dışında hiç bir parfüm kullanmadım. Birisi Chanel 5 kendisini yazın kullanırım, diğeri Naomi Campbell bunu da kışın kullanırım.

19. Takım sporlarından çok bireysel sporları severim. Hata yapanlara katlanamam. O yüzden hata yapınca kendimden başka kızcağım kimsenin olmaması benim için önemlidir.Çok iyi tenis oynarım bu sebepten.

20. Oje sürmeden ve bilezik takmadan kendimi eksik hissederim.En sevdiğim oje yeşil.

21. Felsefecileri pek sevmem ama onlardan alıntı yapmadan da edemem. Sorun şu ki çoğunun anne yada eşleri tarafından aşağılanmasıyla kadın düşmanlığının oluştuğu bir genellemeler ve varsayımlar üstüne felsefe yaptığını düşünüyorum.bkz.Sokrates, bkz. Nietzsche,bkz. Aristo, bkz.Cicero.....

22.Çok kıskancımdır ama belli etmem. Hani kıskanmıyormuş gibi davranırım ama öyle bir kıskanırım ki aklın hayalin durur. Sen arkanı döndüğünde ben tırnaklarımla duvarları kazırım. Sandalyeleri tekmelerim. Sen bana bakınca gülümserim.

23.Birilerinin davranışlarım hakkında beni uyarmasına uyuz olurum.Doğru kişiseldir ve benim doğrularımı kimse yargılayamaz. Hele ki mantıklı bir sebebe dayanmıyorsa.

24.Bilime çok düşkünümdür özellikle fizik alanına. En önemli fizikçinin TESLA olduğunu sonuna kadar savunurum hakkında ve bakış açısında herşeyi biliyorum.

25. İnsanları kokularından tanıyabilirim. Aşırı hassasımdır kokuya. Hatta genelde çok şaşırırlar.Eski sevgilimin geçtiği yolları biliyordum ve bu onun için çok korkutucu bir özelliğimdi. Hatta benle çıkarken parfüm kullanmazdı. Ayrılcağımız gün parfüm sıktığında çok şaşırmıştım ve ayrılcağımızı anlamıştım.

Not: Bunların bir kaç maddesini sadece bir kaç kişi bilir.Devlet sırrı gibidir.

Son Not: bitişte Kilink-Sen ve Ben çalıyordu bende şarkıyı havaya coverladım. Sen ve ben olamayız beraber zaten param yokki alamam sana patates cipsi yağmur vursun yüzüme zaten sular kesik evde.... diye devam ediyor evde sular kesik lan arıza varmış koduğumun yerinde ha.

2 yorum:

  1. @myhoş

    ay çok teşekkür ederim ama şeker olmak değil senin gibi şanslı olmak isterdim ((:

    YanıtlaSil

çok mantıklı