19 Aralık 2009 Cumartesi

Ne Önemi Var ki Bir Adın,Herhangi Bir Adamın

Sen hep benimsin sevgilim
Battaniyeme adını verdim...
Sarıldığımda sana
Isıtıyorsun bedenimi...
Tıpkı hayal ettiğim gibi..
Bedenimin her santimini sarmalıyorsun.

Kağıtlara adını verdim sevgilim
Her gün senle konuşuyorum bir kalem gibi
Üstünde dolaşıyor tüm sözcüklerim
Kimi zaman ruhunu parçalıyor kimi zaman egonu tatmin ediyor



Parfümüme adını verdim sevgilim
Her gün sen kokuyorum...
Adını soruyorlar, söylemiyorum.
Başka birinin tenine dokunmanı kıskanıcağımdan.


Gökyüzüne adını verdim sevgilim
Sana bağlılığımı izlemen için...
İhanet etmediğimi her defasında görmen için.
Gözün üstümde gerçekten sevgilim...


Rujuma adını verdim sevgilim
Dudaklarımız hiç ayrılmasın birbirinden diye.



Bastığım yerlere adını verdim sevgilim
Beni kızdırdığında canını yakmak için
Ama sen sadece orgazm olursun diye
O yüzden duvarlara adını verdim sevgilim
Bilirsin öfkelenince duvarları kazıyorum...


Giysilerime adını verdim sevgilim
Bana çok yakışıyorsun çünkü.


Gözlüğüme adını verdim sevgilim
Dünyaya senin gözlerinden bakmak için.


Seni o kadar çok seviyorum ki sevgilim
Yokolmaman için
Herşeye adını veriyorum...
Gitme sakın...
Hep burda kal, yanımda.



Yeni boyanmış bir aşka oturduk ikimiz, kalkarsak izi kalır....

Not: Seni seviyorum...

Diğernot:İlk not çok salakçaydı kabul. Bir de filmi anlatıyım tam olsun.


Son not: Ben aslında zamana adını verdim sevgilim....Hiç tükenme diye...

1 yorum:

  1. Herşeye Onurcan adını ver..
    Sevdiğin tek şey ben olmayayım diye..

    YanıtlaSil

çok mantıklı