16 Aralık 2009 Çarşamba

Sevgili Noel Baba @Noelbaba


Sevgili Noel Baba,
Artık teknoloji çağında yaşamamız sebebiyetiyle kimse mektup yazmıyor. Onun yerine elektronik postayı(bkz.e-mail) kullanıyorlar. Bende yazcaktım sonra sen kesin okumazsın kağıtları diye mail atmaya karar verdim ama e-mail adresini bilmediğim için buraya yazma gereği duydum. Sen kesin okursun. Hatta sen oku diye. (@Noel Baba)


Ben bu yazıyı çok uzatmak istemiyorum sen şimdi ne istiyor bu acaba diye bekliyorsundur.

Öncelikle iyi kalpli olarak şu dünyada sanırım bir sen varsın bir bardak süte ne istersek veriyorsun.


Ben bu yıl çok iyi bir kız oldum. Görmüşsündür mutlaka. Yaşlılara yardım ettim. Küçük çocuklara hediyeler aldım.Arkadaşlarımın sorunlarını dinleyip akılcı çözümler buldum.Kimseyle kavga etmemeye özen gösterdim.Eski sevgilimden bile intikam almadım. Aslında hiçbirinden almadım sadece düşündüm alsam nasıl alırım diye.Herşeyi olurunda yaşadım.


Şimdi ise istek sırası bende ;



1. Bir parça mutluluk ve huzur istiyorum.

2.İnsanları anlamak istiyorum.

3. Birisi bana Voodoo hediye etsin istiyorum. (Anlamı özel biliyorsun)

4.Hayatımda bir gerçeklik istiyorum.

5.Sorumluluklarımın hafiften level atlayarak gelmesini istiyorum.

6. Biraz ilgi istiyorum.

7.Çalıştığım hiçbir dersi unutmamak istiyorum.

8.Hayatımda alttan bir fon müziği çalınsın istiyorum.(üzgünken depresif, mutluyken ska falan)

9.Herkes beni sevsin ama ben kimseyi sevmiyim istiyorum

(Genelde hep tam tersi oluyor çok sıkıldım)

10.Murphy Kanunları sonsuza dek kalksın istiyorum.

11.İtalyadaki dilek havuzuna para atanların hiçbirinin dileği kabul olmasın istiyorum.


Senden sadece 11 tane istekte bulundum. Biliyorsun benim uğurlu sayım. Aslında Doğum günüm olmasınında etkisi var. Ama başıma ne geldiyse hepsi 11le sonuçlanıyor. Neyse Noel Baba farkettiysen elle tutulur bişi istemedim. Çünkü istediğim şeyi alabilmek için konuşmam yetiyor.Ama insanlar üstünde maddi anlamda etkili olmaktan çok manevi anlamda etkili olmayı daha çok istiyorum.Çünkü kalıcı olan bu.

İnsanlara hediye vermeyi çok seviyorum ama biliyorum ki bir şekilde bir gün o hediyeler yokolcak sadece onlara bıraktığım anılar kalıcak. O yüzden lütfen dileklerimi gerçekleştir. Yada gerçekleştiremem diyorsan bir yol göster ben hepsini gerçekleştirmek için çalışırım. Hadi gözünü seviyim Noel Baba.Babamsın dedim bağrıma bastım Yap bi kıyak şu güzel peri kızına. (tabi be güzelim huh)



Not: Bitişte Jingle Bells (H) Ne sandınız hehehe
Ayrıca yarın CNBC-e de Coco Chanel var onu izliyceğim sizde izleyin audrey oynuo hem bir de bir ton ders çalışmam gerek ama kocaman bir nah yaparım gibime geliyor

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

çok mantıklı