21 Aralık 2009 Pazartesi

Şşşş Sır Oğlum Sır Herkese Söylenmez

Dexter'ı izleyen bilir.3. sezonun fragmanında çalan şarkının The Pierces-Secret sözlerinde der ki

''Evet iki kişi sır saklayabilir,Onlardan biri ölüyse''

Eeee Voodoo napalım yani derseniz kafanızı kırarım demiyceğim tabi. O yüzden hemen anlatıyorum. Ben yıllardır tüm isteklerimi kendim çalışıp hakettim. Tabi lan ! Her neyse konu bu değil. Siz de tanrıdan falan istemişsinizdir. Bende yaptım ne dualar ezberledim anlamını bile bilmeden.Her gece yatmadan ne yalvardım ettim.Ama gel gör 3 yıl boşa beklediğimi gördüm.

Uzun zamandır takip ettiğim Lilith çok eski bi yazısında The Secret diye bir kitaptan bahsetmişti. Aklımdaydı ama aklım gelip gittiği için unutuyordum. Sonunda kitabı aldım.
Cidden işe yarıyor. Dün yatmadan duyabilceğim derece bir sesle evrene bir tanrıçaymışcasına inanarak ve olcağına bilerek ''Yarın güneşli bir gün olsun istiyorum.'' dedim. İnanarak bir kaç defa dedim. Sabah kalktığımda yağmur yağıyordu.Bugün okula gitmediğim için inancım tam ama ben sokağa çıkınca kesilcek biliyorum.

Benim çıkcağım saate doğru yağmur durdu. Güneş açtı. Ben tabi nasıl mutluyum. Anneeeee bak ben yaptım diye evde çığlık çığlığa nasıl gülüyorum. Annem kes sesini Allahın işidir dediyse de hayır ben yaptım sabah kalktığımda meditasyon yaptım. Kendimi magmaya kilitledim tabi ki de ben yaptım.

Sonra bir gittim bir gezdim bir alışveriş yaptım.Saçlarımı kestirdim falan. Bir görcekseniz sanki küçük dağları ben yaratmışım büyükleride dedemden kalmış.

Bir mağazaya gittik reklam için para verselerdi şu an adını da yazcaktım.

Görevli kız ne giysem ayy çok yakıştı diyor.İnanır mısınız hiç bir giydiğimi de beğenmedim yani. Aramızda geçen diyalogu hemen yazıyorum.

G: Sanırım normalde de spor giyinen birisiniz. Yani bu üstünüzdeki çok uydu size.
V: Yooo ne alakası var ben alışverişe çıkarken spor giyiniyorum. Yani mantıklı olan da bu zaten.
G: Ama bunu her daim giyebilirsiniz.
V: Az önce spor diyordun.
G: A... Ama şıkta duruyor.
V: Benim üstümde olduğundandır.Hadi Naylon çıkalım bir de Z.'ye bakalım.Teşekkürler.İyi günler. Huh!

Hayır yani zaten vitrinde durduğu gibi durmayan şeyler satıyorsun. Naylon eve dönmek istediği için dolaşmak istemiyordu senin gerzek mağazana itekledi beni.Bir de marka olucaksınız. O salak kızı kovdurcam ama aklıma takılmaya hiç hakkı yok. Hele ki ben Dünyanın 8. Harikasının aklına takılcak kadar değersiz.O zaman ben susup düşünmüyüm o kızı.

Not: Ne güzel bir günsün 21 aralık. En uzun gecemsin 21 aralık.

Not: Bugün sevgilisini öpünce çığlık çığlığa oha napıosunuz siz diye götlerini yırtan salak kızları ve onların gerzek gerzek sırıtan ahahha oğlum napıo bak lan diyen dangoz sevgililerini şiddetle kınıyorum. Ve madem öpüceksin göt lalesi böyle dikkat çekmeye çalışarak öpme. Yazık lan daha da bişi demiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

çok mantıklı