1 Aralık 2009 Salı

Bir Yalnızlık Bağımlısı

Karar verdim genelde zor olur saatlerce düşünürüm enini sonunu en ince ayrıntısına kadar.
Ama size söylemiyceğim gerçekleşirse açıklarım.

Sorun şu ki
Çok güzel bakıyorsun .
Gözlerin değil güzel olan .
Büyük olmalarından gelen güvenli bakış.
O kadar endişeliyim ki karşında.
Bakamıyorum içlerine
İlk kez bir bakış beni bu kadar rahatsız ediyor
Ve
İlk kez bir bakış bu kadar huzur verici
Sanırım alışkanlıklarımdan vazgeçemiyceğim sevgilim
Ben huzurlu bir ortamda hiç olmadım
Tadı bile bu dünyadan gelmiyor ağzıma
Acıyla beslenen bir ruhum var.
Koşulsuz sevgi güven vermiyor bana işte.
Sevgin sende kalsın yani.
Ben yoluma yalnız devam ederim
Zaten ben sıradanlar gibi sıradan bir sevginin peşindeyim
Fazlası bünyemi yorar.
Eğer bir gün herşeyden vazgeçicek kadar iyi hissedersem
Altın vuruşum sen olursun.

''Zaten bana ihtiyacın yok,Yedek perin çok''

Not: çalan tek şey tanrının sesiydi...Beethoven döktürmüş arkadaş...

Sonnot: parfümü abartmayın en azından bileklerinize sıkmayın sonra benim gibi uykunuz gelir.

sondanikincinot: fotoğraftaki kızın bakışları çok ruhsuz geldi vallaha gerçek hayatta karşıma çıkmasın gebertirim bir de böyleleri fotomodel olur ya yazık valla!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

çok mantıklı